Gå til innhold

Vi hater å pusse opp!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Nei og nei og nei

Overrask mannen din litt!

Send en SMS til kompiser og/eller familie og inviter dem til overraskelsesdugnad imorgen eller på søndag. Skriv på en litt morsom måte, f.eks. noe sånt:

"HJELP! Dette kommer til å ende med skilsmisse!! Vær med å redde vårt ekteskap! Jeg trommer sammen til felles oppussingsdugnad (hemmeligholdes for gubben!) imorgen klokken 11.00. Sterke karer trenger noe å styrke seg på, så etter jobbinga blir det servert hjemmelaga pizza/kjøttsuppe etc.. og øl! Jeg håper du blir en av våre reddende engler:) Hilsen efoll:)!

Dette funker, jeg har nemlig prøvd det selv;)

Når hjelpen er størst, er nøden nærmest!

Det hadde ikke jeg tort. Det finnes venner som er verre enn de verste håndverkerne.

Fortsetter under...

Gjest Kitty Cat 82

Gjør som oss: Ikke puss opp! :-)

(Ihvertfall ikke selv *S*)

Jeg synes nordmenn er overhysteriske på oppussinga, og nå har jeg fått et tilleggsargument for vår latskap: Det er mer miljøvennlig å holde ved det gamle så lenge som mulig;-)

MEN når kjøkkenet er mørkeblått med brune vegger, og de andre rommene er mørkegrønne med ROSA lister og dører, ja da er det på tide å gjøre noe... :-)

Vi oppgraderer leiligheten vi! Til en mer levelig standard! :-)

Og det er et pes å holde på! Heldigvis så elsker jeg å jobbe sammen med samboeren min! Og da går alt så mye bedre. Jeg må stole veldig mye på hans ekspertise, siden han er faglært. Og akkurat den siste biten hjelper ganske mye på! :-)

Annonse

Når hjelpen er størst, er nøden nærmest!

Det hadde ikke jeg tort. Det finnes venner som er verre enn de verste håndverkerne.

"Når hjelpen er størst, er nøden nærmest!"

Hehe, artig vri på gammelt ordtak! :-)

Jeg hadde vel egentlig ikke fryktet hjelpen som andre eventuelt kunne gi, men jeg hadde ikke villet "åpne opp" for en praksis der det forventes at man skal stille opp på andre folks oppussingsprosjekter! ;-) Herrejemini - vi orker ikke å pusse opp så mye selv, og så skal vi bruke kreftene våre på å pusse opp for andre?!! ;-)

MEN når kjøkkenet er mørkeblått med brune vegger, og de andre rommene er mørkegrønne med ROSA lister og dører, ja da er det på tide å gjøre noe... :-)

Vi oppgraderer leiligheten vi! Til en mer levelig standard! :-)

Og det er et pes å holde på! Heldigvis så elsker jeg å jobbe sammen med samboeren min! Og da går alt så mye bedre. Jeg må stole veldig mye på hans ekspertise, siden han er faglært. Og akkurat den siste biten hjelper ganske mye på! :-)

*S* Jeg har ikek noen problem med å se at det kan være et stort behov for oppussing av visse boenheter. Og jeg har vært på mang en visning vhor jeg har tenkt at dersom vu kjøper dette må vi innkalkulere kostnader til oppussing! (Som da helst skal utføres av fagfolk FØR vi flytter inn med alt rotet vårt! *S*)

Men jeg kjenner da flere som pusser opp over en lav sko selv om det var de selv som malte rommet sist for bare få år siden.

*S* Jeg har ikek noen problem med å se at det kan være et stort behov for oppussing av visse boenheter. Og jeg har vært på mang en visning vhor jeg har tenkt at dersom vu kjøper dette må vi innkalkulere kostnader til oppussing! (Som da helst skal utføres av fagfolk FØR vi flytter inn med alt rotet vårt! *S*)

Men jeg kjenner da flere som pusser opp over en lav sko selv om det var de selv som malte rommet sist for bare få år siden.

Pusse opp over en lav sko= skopussing?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...