Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Knerten min (5 mnd) får bare pupp, og en grøtposjon på kvelden. Jeg får ikke i han vann. Har prøvd med sukker i og med smak og uten smak og ulike temperaturer. Nei, han bare brekker seg .Han spiser pupp hver 3.-4. time, vil ikke ha noe oftere. Får han i seg nok væske i denne varmen med bare pupp? Han er glad og fornøyd, og bæsjen hans er veldig vannete, og han hadde 1 tissebleie i dag. Han spiser pupp hver 3.time hele natta også vel å merke.

Litt bekymra.

Fortsetter under...

Jeg syns det høres ut som han får det han trenger, siden du beskriver han som glad og fornøyd, avføringen er normal, og bleiene er våte.

For at han en dag skal begynne å like vann, ville jeg fortsette å forsøke å gi han det. Ikke begynn med sukker sånn uten videre, det tror jeg er verre å avvenne han med enn det er å få han til å begynne å drikke rent vann uten smakstilsetning.

Jeg ammer snuppa mi på 10 mnd sånn ca. hver 4 time på dagtid, nå som ellers. I tillegg drikker hun kanskje 1-2 dl vann i løpet av dagen. Jeg kunne egentlig tenkt meg å fått i henne mer vann, men hun er så blid og fornøyd at det ser ut til at hun får det hun trenger.

Jeg tror ikke du behøver å bekymre deg, men jeg ville sluttet å tilby vann med sukker eller smak.

Bare tilby vanlig vann, plutselig finner han ut at det faktisk går ann å drikke det også.

Fortsett å amme så ofte han vil, og hold ham i skyggen så mye du kan :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...