Gå til innhold

For han puste skikkeligt når det er varmt på rommet?

Anbefalte innlegg

Jeg er litt bekymret for tassen min, han blir 3 år i oktober. Han sover i en vanelige seng bare dette er en alcove seng som er inni veggen. Rommet hans ligger på den siden hvor solen står på mest. Og merket noen ganger at det er ganske så varmt der inne. Jeg lurer på om det kan være problem for han å puste i den varmen der? Er så bekymra for han. Han sover helt normalt der som han alltid har gjort merker ingen forskjell. Men tenker bare på oksygenet.

Fortsetter under...

Hvis det blir veldig varmt inne i alkoven så bør dere sette på utvendig solskjerming på vinduet (innvendig fungerer ikke på samme måten) så rommet varmes opp så lite som mulig og ha vinduet oppe så mye som mulig om det lar seg gjøre da. Går det utover krasjer det jo fort med solskjermingen...

Gjest Thor-Øistein Endsjø, barnelege

I en varm periode som den vi har hatt siste uken kan overopphetete soverom være en utfordring. Oxygen blir det nok av, så det er ikke problemet. Er det uvanlig varmt er det viktig at barna får mye å drikke. Luft rommet godt og hvis det ikke holder, la det heller være gjennomtrekk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...