Gå til innhold

Bader de i din barnehage?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis ungene hadde badet og kost seg i barnehagen så hadde det ikke kostet meg mange kaloriene og vrengt av dem det våte badetøyet og tatt på ei tørr truse og ei trøye og kanskje en shorts. Det hadde vært bare moro nå når det var så deilig og varmt!

Gjest annlovinda

Ja hos oss både bader de og dusjer i vannspreder.

Og nå når det har vært så varmt så har de holdt på omtrent til stengetid.

Synes ikke det er noe problem å tørke og sette på gutten min tørt tøy. Han har kost seg og badet, og er så fornøyd. Så ja - det gjør jeg gledelig.

Skulle alle barna være tørket og fått på tørt tøy så måtte de jo ha avsluttet badinga før 1500, det er jo da barna begynner å bli hentet.

Annonse

Ja til alt. :-)

Heldigvis bader de og nyter sommerdagene. Og å få hjem våte barn er greitt det. Skitne barn også. Tenk så fælt å få hjem barn som var like rene og "ubrukte" som da de ble levert om morgenen da - Det hadde virkelig vært noe å være bekymra for. ;-)

Ja til alt. :-)

Heldigvis bader de og nyter sommerdagene. Og å få hjem våte barn er greitt det. Skitne barn også. Tenk så fælt å få hjem barn som var like rene og "ubrukte" som da de ble levert om morgenen da - Det hadde virkelig vært noe å være bekymra for. ;-)

Alle passepiker vi har hatt har fått beskjed om at jeg ikke vil ha noen rene barn hjem igjen....

;-)

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...