Gå til innhold

Ny barnebok om adopsjon

Anbefalte innlegg

Boka heter "Ønskejenta" og er skrevet av Bodil Vidnes-Kopperud, leseløve. Har noen av dere adoptanter lest den? Jeg har lest den selv og synes den var søt, men vil gjerne ha en "proffs" vurdering av den, er det noe jeg kan anbefale for de som vil lese for ungene sine om adopsjon eller skal jeg bare stappe den så langt inn i hylla som mulig? :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278754-ny-barnebok-om-adopsjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

brilleslangen

Jeg synes boka var helt grei jeg. Passer nok ikke for de helt minste barna, men for de litt større er den helt ok. Jeg prøvde å lese den for datteren min på snart fem år. Jeg likte nok boka bedre enn hun gjorde. Men ho liker fremdeles bøker med bilder best.Og det kan nok ha hatt en innvirkning på hennes holdning til boka.

Det blir visst feil uansett- Men i et innlegg 18.5. står det et par linker til forlaget som har gitt ut boken

Takk for det, men jeg er ute etter adoptanters mening om boka. :o) Jeg har lest den selv, men har ingen nærmere kjennskaper til adopsjon, så jeg bare lurte på hva "fagfolket" her inne mente om boka.

Annonse

Gjest 18.5.

Takk for det, men jeg er ute etter adoptanters mening om boka. :o) Jeg har lest den selv, men har ingen nærmere kjennskaper til adopsjon, så jeg bare lurte på hva "fagfolket" her inne mente om boka.

Jo da, skjønte det. Tenkte bare at de linkene kunne være av interesse for noen-

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...