Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min 8-åring er noen cm. høyere, men ho er også lita. Jeg kjøpte en Scott-sykkel til henne. Den har store hjul, men ramma er liten. (Dvs. kort til bakken). Den har 18 gir, og ho er superfornøyd og sykler av gårde som bare det. Den kostet vel over 3.000,-, så den var ganske dyr synes jeg.

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

5

• Speak

5

• PieLill

5

• calendula

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra

Juhu!!! Fant det ut!

Skrev apostrof ' to ganger etter hverandre: slik: ''

Det som kommer etter den første doble, kommer inni rammen. Når en så skriver en dobbel apostrof til, slik '' så vil det trolig bli slutt på rammen!

Men hva er poenget med å rope hurra for dette da? Er jeg et geni uten å vite det tro :-)?

Beklager forstyrrelsen, men fikk lyst til å teste ut dette:

''kommer dette i ramme?''

Gjest Elextra

Min 8-åring er noen cm. høyere, men ho er også lita. Jeg kjøpte en Scott-sykkel til henne. Den har store hjul, men ramma er liten. (Dvs. kort til bakken). Den har 18 gir, og ho er superfornøyd og sykler av gårde som bare det. Den kostet vel over 3.000,-, så den var ganske dyr synes jeg.

Wow, det var mye penger å bruke på en barnesykkel!

Wow, det var mye penger å bruke på en barnesykkel!

Ja, det var vel det. Men sykkelen var superflott:-) Jeg er også veldig glad i å sykle, så jeg håper at ho også blir bitt av basillen. Men ordentlig utstyr er det større sansynlighet for at ho også liker dette godt.

Ho fikk den i julepresang. Den dyreste julepresangen ho noen gang har fått...

Annonse

Gjest Elextra

Ja, det var vel det. Men sykkelen var superflott:-) Jeg er også veldig glad i å sykle, så jeg håper at ho også blir bitt av basillen. Men ordentlig utstyr er det større sansynlighet for at ho også liker dette godt.

Ho fikk den i julepresang. Den dyreste julepresangen ho noen gang har fått...

Kunne også funnet på å kjøpe så dyr gave (selv om jeg aldri har gjort det), men usikker på om jeg ville lagt så mye i sykkel til barn, med tanke på hvor fort de blir borte.

Kunne også funnet på å kjøpe så dyr gave (selv om jeg aldri har gjort det), men usikker på om jeg ville lagt så mye i sykkel til barn, med tanke på hvor fort de blir borte.

Ho er superflink med å låse den, og parkerer i garasjen på kvelden. Så jeg har et håp om at ho skal ha den noen år.

Og når jeg ser gleden hennes ved å sykle på den, så er jeg fornøyd med valget jeg tok om å kjøpe den. Økonomien er også OK, så det er ikke så farlig:-)

Gjest også en mamma

Og ikke minst hvor fort de faktisk vokser i fra dem! Et par år så må de ha ny sykkel.

Og ikke minst hvor fort de faktisk vokser i fra dem! Et par år så må de ha ny sykkel.

Vil vel tro at denne holder i minst 3 år. Så da vurderte vi at det var OK. Det er mye å justere på den, og nå når alt er nederst så ser den nesten litt rar ut ettersom ramma er så liten.

Ser jo at mange bruker samme beløpet til Playstation o.l., og da vil jeg heller prioritere sykkel:-)

Annonse

Hei org!

Beklager at jeg herpa tråden din i går kveld - men det var faktisk ganske så ufrivillig!

Skal du omtale noe som har med tommer og gjøre mer enn en gang i en tekst må du altså bruke anførselstegnet over 2-tallet i stedet for rett i stedet for den lille hendige ved æ'en.

''Forstått?"

;-)

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...