Gå til innhold

lukter vondt av tissen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tenker mer på urinveisinfeksjon, jeg, når du beskriver symptomene.

Minsten vår på 3,5 hadde det for ikke lenge siden, og hun klødde mye, og urinen luktet veldig vondt. Var ikke spesielt rød, men ble jo litt rød av kløingen, da.

Hun hadde nok sagt det hvis det hadde vært vondt når hun tisset. Det er heller ikke urinen det lukter av, men tissen; altså underlivet. Og hun klør bare litt, ikke helt intenst hvis du skjønner.

Hun hadde nok sagt det hvis det hadde vært vondt når hun tisset. Det er heller ikke urinen det lukter av, men tissen; altså underlivet. Og hun klør bare litt, ikke helt intenst hvis du skjønner.

ja, ikke vet jeg :) Men det trenger ikke være vondt selvom det er urinveisinfeksjon, altså...

Jeg spurte minsten mange ganger når hun var på do om det var vondt, og hun sa nei. Ikke tisset hun spesielt ofte heller. Sympomene var kløing, og sterk lukt av bleien (brukte fortsatt nattbleie da)

Men da vi fikk sjekket prøven, viste det seg at det var sterk UVI likevel.

Men det kan jo kanskje være en soppinfeksjon eller noe i den dur også, da...?

ja, ikke vet jeg :) Men det trenger ikke være vondt selvom det er urinveisinfeksjon, altså...

Jeg spurte minsten mange ganger når hun var på do om det var vondt, og hun sa nei. Ikke tisset hun spesielt ofte heller. Sympomene var kløing, og sterk lukt av bleien (brukte fortsatt nattbleie da)

Men da vi fikk sjekket prøven, viste det seg at det var sterk UVI likevel.

Men det kan jo kanskje være en soppinfeksjon eller noe i den dur også, da...?

Kan godt være UVI selvom ungen ikke opplever smerter når hun tisser. Gå til legen og sjekk. Ikke så bra hvis infeksjonen får jobbe seg oppover i urinsystemet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...