Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det føles ganske uvirkelig - men i dag er det et halvt år siden av vi oppdagen en mystisk kul i magen på jenta vår. Siden 22. desember har vi vært to av tre dager på sykehuset - og vesla har gått gjennom ti runder med cellegift, 17 strålebehandlinger, en større og flere mindre operasjoner.

Jeg synes det er så rart - for tida har på en måte fløyet, men på en annen måte har alt stått stille. Det føles som en evighet siden hun ble syk, samtidig som det kjennes som om alt har gått i rasende fart. Merkelig.

Vi håper at når nok et halvår er gått - da skal vi ha ei kreftfri og behandlingsfri lita jente :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/279290-i-dag-er-det-et-halvt-%C3%A5r-siden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tenk at det har gått så lang tid! Jeg skjønner godt at det føles som om tiden har fløyet og samtidig stått stille. Det blir jo en unntakstilstand for hele familien.

Det er gledelig å høre at ting går bra, og vi håper alle at minstemor er frisk til jul :) (Helst lenge før det, da...)

Har det gått et halv år allrede, tiden flyr jammen fort.

Kan ikke forestille meg det dere går igjennom, det har

vært svært tøff tid for dere alle sammen.

Det er bare så urettferdig at en liten jenta må kjempe for livet i

en så ung alder. Og gå igjennom all behandlingen må være tøfft,

håper at lyset i enden av denne mørke tunellen nå kommer imot

henne så fort som mulig. Og at hun snart blir frisk igjen.

Annonse

Gjest annlovinda

Tenker ofte på dere og krysser alt jeg har for at dette skal gå bra!!

Du..kunne jeg få adressen til hjemmesiden deres? Den forsvant i dragsuget når gubben fiksa på PC'n ;)

*klem*

http://www.caringbridge.org/cb/inputSiteName.do?method=search&siteName=sigridvhansen

Var ikke meg du spurte men, har den liggende på favoritter.

Mange tanker til dere. Håper alt ordner seg. Andre hverdagslige problemer blir utrolig uvesentlige når jeg hører om slikt!

Kan jeg spørre hvordan dere oppdaget kulen?

Skulle skifte på henne om morgenen, og oppdaget at magen plutselig var blitt helt rar - asymetrisk og veldig hard på venstre side, myk og normal på høyre side.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...