Gå til innhold

Grønn avføring

Anbefalte innlegg

Gjest Mor for første gang

Hei. Du har tidligere svart på et innlegg fra meg angående min lille datter på 12 uker som har fått Mycostatin og som i 10 dager nå har hatt grønn til grønn-gul avføring og innimellom rimelig gule bleier. Det eg i det innlegget glømte å si noe om er at ho har rimelig slimete avføring og den lukter ikke slik som den bruker, det er ganske vanskelig å beskrive lukten, men den er ganske så kvalmende. Har ikkje sett meir blod i avføringen.Ho har ofte avføring etter måltidene (5-7 bleier med avføring pr.døgn)og det kan virke som det er eindel luft i tarmene, da hun "fiser" endel. Når det gjelder allmenntilstanden så smiler hun og prater og har ingen feber, men eg føler at ho kan vere mistilpass da ho er litt grinete innimellom, og ho sover oftest ikkje meir enn 1 time pr gang på dagen(sover greit om natta sovner ca 22-22.30 oppe x1 for mat),mens tidlegare så sov ho ofte i 2-3 timer i gangen. Ho får mat kvar annen time på dagtid( ho fullammes). Eg har i 5 dager no unngått alle melk og melkeprodukter, ho har i denne perioden hatt noen gule bleier, men det er slim i dei og og dei er illeluktande. Eg er fortsatt litt bekymret for henne, er det grunn til å vere bekmret? Bør eg fortsette på melkefri diett? Hva kan dette vere? Og kor lenge kan det vare? Takker masse for svar, ønsker så sterkt at ho skal få normal avføring igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/279383-gr%C3%B8nn-avf%C3%B8ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...