Gå til innhold

Hvem er dere menn egentlig?

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Jeg blir ikke klok på mannfolk. Hvem er dere egentlig? Jeg går på et VELDIG mannsdominert studie, og i løpet av studietiden, har jeg blitt ganske forvirra. Mannfolk prater ofte bare piss når de er ilag. I det ene øyeblikket er de kjempe tøff i trynet, og plutselig er de snille som lam. Eks: Mannfolka snakker og tuller mye om damer og sex og slikt, og man får inntrykk av at disse styrer på med masse damer og greier. Plutselig er du alene med en av dem, og de forandrer seg TOTALT. Da er de plutselig så vennlig, høflige, banner mindre, smiler mer, snakker om følelser og de nære ting, de har plutselig bedre moral. Lyger dere for oss? Hvem av de 2 variantene er dere egentlig? Når er dere dere selv,og når er dere den ekte?

Skrevet

Kan de ikke være like ekte på begge stedene da? Du er vel heller ikke akkurat lik samme hvem du er sammen med?

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Kan de ikke være like ekte på begge stedene da? Du er vel heller ikke akkurat lik samme hvem du er sammen med?

Jeg er nok i mye større grad lik over alt enn det mange av mannfolka er. Klart jeg oppfører meg litt forskjellig alt ettersom hvem jeg er med, men dette er bare nyanser. At mannfolk i så stor grad kan bytte personlighet i så stor grad etter hvem de er med, forundrer meg veldig.

Gjest filisofia
Skrevet

Jeg er nok i mye større grad lik over alt enn det mange av mannfolka er. Klart jeg oppfører meg litt forskjellig alt ettersom hvem jeg er med, men dette er bare nyanser. At mannfolk i så stor grad kan bytte personlighet i så stor grad etter hvem de er med, forundrer meg veldig.

Det er ikke så rart. Det er genene. Fra naturens side skal mannfolk være sterke og tøffe. Helst sterkest og tøffest. De skal for all del ikke vise svakhet overfor andre mannfolk. Det er 'farlig', du kan bli angrepet. Det ligger i dem bare, fra tidenes morgen. Akkurat som vi har i oss å ta vare påalle rundt oss, særlig barna våre.

Skrevet

De er vel like ekte i begge situasjonene. Det betyr at en mann har forskjellige kvaliteter, på godt og vondt.

Dere jenter er jo akkurat like på det området, så der ser jeg ingen store forskjeller. Men dere jenter kan være mye mere falske. Dere kan baktale ei jente så fort hun er utenfor rekkevidde, men oppfører dere som bestevenninna når hun er tilstede.

Skrevet

Skryter aldri på meg andre damer enn kona mi. Personlige ting snakker jeg aldri til andre menn om. Ei dame jeg er alene med, er mye lettere å være personlig og fortrolig med, hvis hun er tilliten verdig da. Får bare ikke til det samme overfor andre menn. Og det betyr ikke at jeg endrer personlighet. Menn flest har det på den måten. Og det er grunnen til at mange single menn ofte opplever sterk nagende ensomhetfølelse. I hvert fall opplevde jeg det slik i min ungkarstid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...