Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vogna til snuppa ble ødelagt på chartertur til Mallorca.Vi fikk en skadeseddel ved ankomst. Skadene var ikke verre enn at vi hadde vogna i bruk i ferien (pappa'n fixa litt). På returen ble vogna rammeskjev, og vi fikk eda en bekreftelse på at skadene var inntruffet under transporten. Skadene skal betales av Spanair.

Damen i serviceskranken på Værnes sa at hun hadde dårlige erfaringer med å få kontakt med Spanair i erstatningssaker :(

Hva gjør jeg?

1) Ta kontakt med butikken (forøvrig konkurs for 10 dager siden)/forhandler av Simo.

2) Prøve å få kontakt med Spanair pr telefon/fax?

Jeg har ei spansk venninne, og hun kan hjelpe meg språkmessig. Jeg har ikke peiling på hvordan man går fram i slike saker...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/279417-vogna-%C3%B8delagt-p%C3%A5-chartertur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mallet

Min erfaring er at det er MYE lurere å ta det på reiseforsikringen, og la forsikringsselskapet bekymre seg om å få pengene tilbake fra flyselskapet i ettertid i stedet, da blir det ikke ditt problem. Har tatt en lignende sak med flyselskapet (et annet) før, og det tok over fire måneder med jevnlig masing fra min side før jeg fikk utbetalt noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...