Gå til innhold

Foreldrepenger

Anbefalte innlegg

Gjest nav altså
Skrevet

Halloen dere som får foreldrepenger fra bergenhus trygdekontor.

Er det bare meg eller får dere pengene til forskjellige tider hver mnd? Har spurt flere der når de betaler ut peng. De svarer ca 20. Irriterende. Ca 20. betyr alt fra 20-30 i en mnd.

En gang glemte de å betale pengene til meg. Fikk de ikke før 30. så når jeg ikke fåt de til CA 20 så vet jeg ikke om de er trege ...... igjen eller om de har glemt meg.

Nå er det 25. og jeg har ikke fått noen peng. Har dere fått? Orker ikke ringe til de flere ganger. De kan da ikke holde på slik.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer også på hva foreldrepenger er? Barnetrygden kommer helt i slutten av mnd, er hos meg inne på konto dagen før den siste virkedagen i mnd som regel. Støtte til barnetilsyn skal være inne den 20. og jeg har det som oftest på konto den 19., dette gjelder et helt annet nav-kontor da.

Gjest Lissi25
Skrevet

Hva er foreldrepenger?

Det samme som permisjonspenger. De pengene vi velger 80 eller 100 % fra ordinær lønn. De hadde visst skiftet navn til foreldrepenger fikk jeg vite i en mail fra nav. Visste det heller ikke.

Gjest Lissi25
Skrevet

Jeg lurer også på hva foreldrepenger er? Barnetrygden kommer helt i slutten av mnd, er hos meg inne på konto dagen før den siste virkedagen i mnd som regel. Støtte til barnetilsyn skal være inne den 20. og jeg har det som oftest på konto den 19., dette gjelder et helt annet nav-kontor da.

permisjonspenger.

Skrevet

permisjonspenger.

Ah - du får altså lønna fra nav istedetfor fra arbeidsgiver med andre ord? Trodde de skulle komme på vanlig lønningsdag jeg, men det er tydeligvis ikke tilfelle. At de opererer med et slingringsmonn på opptil 10 dager er helt uholdbart!

Gjest nav altså
Skrevet

Det samme som permisjonspenger. De pengene vi velger 80 eller 100 % fra ordinær lønn. De hadde visst skiftet navn til foreldrepenger fikk jeg vite i en mail fra nav. Visste det heller ikke.

Har du fått de då?

Gjest Lissi25
Skrevet

Har du fått de då?

Vet ikke. Men du, jeg tror jeg får de 25. i hver mnd. Har ikke hatt så mye med nav å gjøre. bare fått noen få ganger

Gjest nav altså
Skrevet

Vet ikke. Men du, jeg tror jeg får de 25. i hver mnd. Har ikke hatt så mye med nav å gjøre. bare fått noen få ganger

Har ikke fått i dag heller. Sikkert glemt meg igjen.... knurr

Skrevet

Det er likt for alle, det. Som Spirello linket til, så er det altså god informosjon om dette på nettet.

Skrevet

Det er likt for alle, det. Som Spirello linket til, så er det altså god informosjon om dette på nettet.

Det står da ingenting i den linken om foreldrepengene.

Skrevet

Ok.. har aldri fått sånne penger, men har hørt om det da :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Det står da ingenting i den linken om foreldrepengene.

Ikke? Hm... iallefall så har jeg lest dette på nettet flere ganger selv.

Skrevet

Ikke? Hm... iallefall så har jeg lest dette på nettet flere ganger selv.

Jeg tar gjerne imot link med datoer til foreldrepengeutbetaling fra nav.

Skrevet

Jeg tar gjerne imot link med datoer til foreldrepengeutbetaling fra nav.

Hm.... nå fant jeg det typisk nok ikke igjen, men jeg _vet_ jeg har sett en liste. Dette er det nærmeste jeg kom

http://www.nav.no/page?id=265

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...