Gå til innhold

Hvor er nøklene mine?


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Her kommer nok et svada-innlegg, men for meg begynner det å bli blodig alvor (vel det var jo å ta litt hardt i....)

Men nøkkelknippet mitt er borte vekk! Sist gang jeg brukte det, var torsdag ettermiddag. Har lett i alle vesker og lommer. Fatter det ikke. Hjelp meg da folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    11

  • kaffepiken

    11

  • pekkaline

    5

  • fineline

    5

Mest aktive i denne tråden

*Studerer krystallkulen*

Du må lete under noen sofaputer. Det er også en mulighet for at de har havnet i skittentøyskurven din. Eller så har de havnet oppi et par sko du ikke har brukt siden før torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

*Studerer krystallkulen*

Du må lete under noen sofaputer. Det er også en mulighet for at de har havnet i skittentøyskurven din. Eller så har de havnet oppi et par sko du ikke har brukt siden før torsdag.

Snakk om unøyaktig/tvetydig krystallkule altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dropper krystallkula. Det var en av ungene dine som låste opp døren den dagen, så derfor ligger de i et par sko i gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

jøss!

Hehe, to sjeler, en tanke;) Vi to har selvsagt helt rett og nå får vi bare sitte her og vente til prust kommer for å bekrefte det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en gang igjen nøkkelknippet oppi lekekassa.

Men "personlig rekord" er å finne dem på politistasjonen 12 mil unna, fordi de i den byen omsider falt av taket etter å ha klistret seg fast rundt takstatviet siden vi dro hjemmefra! ;-)

Politiet fant dem i veibanen og voila! jeg kunne hente dem med bare noen få hjulspor på;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Den er litt sånn orakel-kule. Liker å helgardere ;-)

Aha;)

Jeg har heller dårlige erfaringer med den gamle krystallkula mi, så den gikk rett i dass *sukk*

(Denne er litt intern, så ikke sikkert du har fått med deg alle de gærne spådommene mine;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en gang igjen nøkkelknippet oppi lekekassa.

Men "personlig rekord" er å finne dem på politistasjonen 12 mil unna, fordi de i den byen omsider falt av taket etter å ha klistret seg fast rundt takstatviet siden vi dro hjemmefra! ;-)

Politiet fant dem i veibanen og voila! jeg kunne hente dem med bare noen få hjulspor på;-)

Hehehe, nøklene på biltaket, komisk!

Jeg anbefaler nøkkelskap og har vært nødt til å tvinge meg selv til ekstrem årvåkenhet hver gang jeg kommer hjem inntil nøklene er på plass i skapet. Nå går det nesten av seg selv. Inn døra, "og deeer var nøklene på plass ja" - og så kan jeg senke skuldrene og rote vekk lommebok og andre småtterier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Jeg dropper krystallkula. Det var en av ungene dine som låste opp døren den dagen, så derfor ligger de i et par sko i gangen ;)

Har lett oppi alle sko. Ingen nøkler. flere forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha;)

Jeg har heller dårlige erfaringer med den gamle krystallkula mi, så den gikk rett i dass *sukk*

(Denne er litt intern, så ikke sikkert du har fått med deg alle de gærne spådommene mine;))

Hmm.. har ikke fått med meg det nei. Skulle vel aldri være din kule jeg har overtatt da?? *skeptisk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

De ligger oppi et av skoparene i skohylla i entreen!

Nope! Godt forslag, for der har de vært før. Men ikke nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Hehe, to sjeler, en tanke;) Vi to har selvsagt helt rett og nå får vi bare sitte her og vente til prust kommer for å bekrefte det;)

Nehei! Jeg avkrefter sammensvergelsen deres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Det ligger i hanskerommet i bilen.

Nei, det går ikke, fordi jeg måtte låse opp døra når jeg kom hjem - altså er de hjemme et sted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lett oppi alle sko. Ingen nøkler. flere forslag?

Jeg ser noe orange....hm, er det paraply? Regnet det på torsdag?? PLastikk orange... Kjøpte du blomst kanskje? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Jeg fant en gang igjen nøkkelknippet oppi lekekassa.

Men "personlig rekord" er å finne dem på politistasjonen 12 mil unna, fordi de i den byen omsider falt av taket etter å ha klistret seg fast rundt takstatviet siden vi dro hjemmefra! ;-)

Politiet fant dem i veibanen og voila! jeg kunne hente dem med bare noen få hjulspor på;-)

Min persolinge rekord med ting på taket var en gang vi hadde vært i Oslo. Stoppet på den kroa i Vestfold ved veien og spiste. Da jeg skulle feste ungene i bilen, la jeg lommeboka på taket....

Da vi stoppet i Grimstad, lå den der ennå!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, nøklene på biltaket, komisk!

Jeg anbefaler nøkkelskap og har vært nødt til å tvinge meg selv til ekstrem årvåkenhet hver gang jeg kommer hjem inntil nøklene er på plass i skapet. Nå går det nesten av seg selv. Inn døra, "og deeer var nøklene på plass ja" - og så kan jeg senke skuldrene og rote vekk lommebok og andre småtterier.

*S* Jeg var verdensmester til å glemme igjen ting på taket.

Jeg sier "var", fordi dette tok slutt samtidig som barnet selv ordnet opp med sikkerhetsbeltet...;-) Jeg har satt igjen brus- og vannflasker på taket, en paiform i glass, og altså nøklene. Pluss sikkert noe som jeg har glemt.

Det komiske er at da nøklene datt ned fra taket i forbindelse med en litt krapp sving, sa jeg til husbonden at det hørtes ut som nøkkelknippelyd og at den kom utenfra! ;-) Han bare fnøys av meg så klart, og da jeg vel fremme på bestemmelsesstedet ikke fant dem, mente han at de sikkert var hjemme.

Da vi kom hjem en uke senere lette jeg overalt uten å finne dem, og neste gang vi var i den samme byen der jeg hadde hørt "nøkkelknippelyden" oppsøkte jeg politistasjonen, og der lå jammen meg nøklene mine! ;-)

Ganske utrolig - både at det tok 12 mil for dem å falle av OG at noen fant dem der ute (landevei) og leverte dem til politiet *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...