Gå til innhold

Hvor er nøklene mine?


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    11

  • kaffepiken

    11

  • pekkaline

    5

  • fineline

    5

Mest aktive i denne tråden

Det skal du ikke se bort fra. Vært på loppis i det siste? *mistenksom*

Vi får vente og se om prust finner nøklene under sofaputene eller i skittentøyet da. Er nøklene der, er det ikke din kule! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

*Studerer krystallkulen*

Du må lete under noen sofaputer. Det er også en mulighet for at de har havnet i skittentøyskurven din. Eller så har de havnet oppi et par sko du ikke har brukt siden før torsdag.

Sofaputer, sko og skittentøykurv er sjekket ut av saken!

Flere forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verst at du fikk med deg både nøkkelknippelyden og stedet der de falt også, uten at du visste om at du skulle trenge denne informasjonen senere..

Har nok diverse biltak-blemmer bak meg jeg også ja.. Nevnte lenger oppe at jeg la speilreflekskameraet på taket.. Det gikk faktisk bra med kameraet altså. Dette var i sverige, og jeg merket ikke at kameraet falt ned. Men dagen etter kom en hyggelig svenske bort med kameraet, han hadde sett vår norskregistrerte bil og tenkte kanskje det var vårt kamera.. Hyggelig! :-)

Det er faktisk flere år siden sist jeg glemte noe på biltaket nå. Tror du har rett i at det skjedde i de situasjonene når man skulle feste ungene i kompliserte bilseter med diverse handleposer, barnehagesekker og vått skiftetøy som samtidig skulle bukseres på plass i en fei.

''Ikke verst at du fikk med deg både nøkkelknippelyden og stedet der de falt også''

Ja gjett om husbonden fikk høre DEN etterpå;-)

''han hadde sett vår norskregistrerte bil og tenkte kanskje det var vårt kamera..'' LOL!! Sier vel litt om hans forventning til nordmenn! ;-) Hyggelig at det gikk bra med kameraet, da. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silver Fairy

Ikke verst at du fikk med deg både nøkkelknippelyden og stedet der de falt også, uten at du visste om at du skulle trenge denne informasjonen senere..

Har nok diverse biltak-blemmer bak meg jeg også ja.. Nevnte lenger oppe at jeg la speilreflekskameraet på taket.. Det gikk faktisk bra med kameraet altså. Dette var i sverige, og jeg merket ikke at kameraet falt ned. Men dagen etter kom en hyggelig svenske bort med kameraet, han hadde sett vår norskregistrerte bil og tenkte kanskje det var vårt kamera.. Hyggelig! :-)

Det er faktisk flere år siden sist jeg glemte noe på biltaket nå. Tror du har rett i at det skjedde i de situasjonene når man skulle feste ungene i kompliserte bilseter med diverse handleposer, barnehagesekker og vått skiftetøy som samtidig skulle bukseres på plass i en fei.

En stressa venninne av meg klarte å kjøre over handleposen full av mat (bl.a egg..) Hun glemte den pga et trassig barn. Tror hun var glad for at det var lite folk utenfor butikken akkurat da... hehe... Hun gikk ut, raska med seg posen og stakk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silver Fairy

Sofaputer, sko og skittentøykurv er sjekket ut av saken!

Flere forslag?

Her i huset har bilnøklene forsvunnet i godstolen. I sprekken mellom sitteputen og armlenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofaputer, sko og skittentøykurv er sjekket ut av saken!

Flere forslag?

Du la dem ikke inn i stekeovnen da, idet du tok ut potetbåtene? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

En skjære har tatt det. :P

(Døren ble stående åpen og det blinka i metallet på nøkkelringen.)

Uff, akkurat det advarte svigermor meg mot for bare to uker siden da jeg hadde lagt dem på bordet på verandaen :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Du la dem ikke inn i stekeovnen da, idet du tok ut potetbåtene? ;-)

Utrolig bra forslag!!!!! Nei.....gjorde nok ikke det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Her i huset har bilnøklene forsvunnet i godstolen. I sprekken mellom sitteputen og armlenet.

Sjekket ut av saken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stressa venninne av meg klarte å kjøre over handleposen full av mat (bl.a egg..) Hun glemte den pga et trassig barn. Tror hun var glad for at det var lite folk utenfor butikken akkurat da... hehe... Hun gikk ut, raska med seg posen og stakk!

*LOL*

Ser det for meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekket ut av saken....

Men har du sjekket lekekassen, da, som jeg foreslo? ;-) Barna kan jo ha tatt dem og glemt dem igjen innimellom sine ting.

Eller hva med å sjekke mellom veggen og panelovn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Husker ikke noe oransje.... Kjøpte ikke blomst....

Hadde kjørt eldstemann i bursdag på bowlingen på Sørlandsparken, hentet mellomsøster hos ei venninne på Søm, kjørte hjem og spiste middag. Hadd båtpoteter i ovnen mens jeg var taxikjører - altså spiste vi med en gang.

Jeg løp trolig inn på kjøkkenet for å se om de var ferdig stekte.... Må sjekke en gang til på kjøkkenet! Skal se etter noe oransje :-)

fryseboksen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både den og kjøleskapet er sjekket ut av saken....

Under en lang gardin? Der fant vi noe som vi hadde lett etter i bl a fryseboksen uten hell;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Ja*S* Han skifter bleie på en unge ombord i en sånn greie som snurrer rundt og rundt....;-)

Hehe, den må jeg visst se;)

Minner meg om da eldstejenta skulle få lov å skifte bleie på lillesøster. Lillesøster var ca 10 mnd gammel og lå på airexmatta på stuegulvet. Storesøster (8 år den gangen) fikk av lillesøster klærne, vaska henne, lillesøster begynte å bli propell og rulla seg rundt og kravla rundt på matta. Storesøster hadde sitt svare strev med å få henne til å ligge rolig. Tilslutt klarte hun endelig å få på henne bleia. Problemet var at hun kjapt oppdaga at hun hadde tatt på den gamle bleia på nytt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Vi får vente og se om prust finner nøklene under sofaputene eller i skittentøyet da. Er nøklene der, er det ikke din kule! ;-)

Gubban, jeg håper jeg får sove i natt!! Får vel leve i spenning til imorgen tidlig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubban, jeg håper jeg får sove i natt!! Får vel leve i spenning til imorgen tidlig;)

Nei, trenger ikke vente så lenge, nøklene var ikke der. Vil du ha tilbake kula di eller? Nå kan du i hvertfall sove godt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...