Gå til innhold

Hvor er nøklene mine?


Gjest prust

Anbefalte innlegg

''Har du sett utenfor døra, under trappa, i senga, tørketrommel/vaskemaskin. Prøv å tenke etter hva du gjorde og hvor du var da du hadde dem sist, kanskje har de ramlet bak et skap, noen andre i familien har dem?''

Ikke utenfor døra, ikke under trappa, har sjekket ungenes senger, ikke våre senger (skal gjøre det i kveld), ikke på/i/bak vaskemaskin/tørketrommel/frys.

Er faktisk ganske fortvilet nå.

Jeg er fæl til å rote vekk ting fordi jeg f.eks bytter veske/jakke. Men det har du allerede sjekket?

Et annet alternativ er gubben. Han kan ha glemt sine egne nøkler i en eller annen jakke eller noe, og så i ren distraksjon ha tatt dine nøkler i stedet. Jeg vet at min mann er fjern nok til å gjøre sånne ting.. Så dagens tips er: Sjekk gubbens lommer, jakkefôr, eventuelle dokumentmapper osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    11

  • kaffepiken

    11

  • pekkaline

    5

  • fineline

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest prust

Jeg er fæl til å rote vekk ting fordi jeg f.eks bytter veske/jakke. Men det har du allerede sjekket?

Et annet alternativ er gubben. Han kan ha glemt sine egne nøkler i en eller annen jakke eller noe, og så i ren distraksjon ha tatt dine nøkler i stedet. Jeg vet at min mann er fjern nok til å gjøre sånne ting.. Så dagens tips er: Sjekk gubbens lommer, jakkefôr, eventuelle dokumentmapper osv..

Ja, det er en liten mulighet for at han kan ha lånt dem, men han vet hvor fortvilet jeg er, så han burde jo sjekke sine egne ting da.... Men jeg skal be ham om å gjøre det - han har hjemmekontor i dag. Mine jakker er sjekket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Jaja, nå har jeg leita etter biffen som jeg kjøpte på fredag og så lå den jammen meg i kjøleskapet til laguna ;o)

I kjøleskapet til Laguna???!!! Ja, ja - da får du gå der til middag i dag da :-) Hils henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dsghr

Hvis du ikke har funnet dem:

Sjekk mellom bilsetene framme i bilen.

På badet.

I vaskekjelleren.

På hattehylla.

I sengekanten

Bak putene i sofaen

Oppi kommoden i gangen

Ved siden av datamskinen

har du sjekket disse stedene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Hvis du ikke har funnet dem:

Sjekk mellom bilsetene framme i bilen.

På badet.

I vaskekjelleren.

På hattehylla.

I sengekanten

Bak putene i sofaen

Oppi kommoden i gangen

Ved siden av datamskinen

har du sjekket disse stedene?

Så snille dere er som prøver å hjelpe meg! Er på jobb nå, men skal lete mer i ettermiddag....

''Sjekk mellom bilsetene framme i bilen''

Gjort

''På badet''

Gjort, på begge badene

''I vaskekjelleren''

Har ikke kjeller, men har sjekket vaskerommet

''På hattehylla''

Har ikke hattehylle, men har sjekket skapet i gangen

''I sengekanten''

Sjekket ungenes senger, men ikke våre. SKal gjøre det seinere i dag.

''Bak putene i sofaen''

Gjort.

''Oppi kommoden i gangen''

Gjort

''Ved siden av datamskinen''

Gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prust

Foresten; Hvor leter jeg etter bankkortet mitt da?

*føler med deg*

*ler en oppgitt, fortvilet latter*

Sjekk kjøleskap, frys, alle lommer og sko og vesker. Du kan begynne med det, og så bare lese tråden min.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom dørstokken og trappa ute er mitt forslag.

Tips til når du finner dem: Fest dem til en slik lang lenke/bånd med en knall farge. Etter at jeg gjorde det har nøklene mine ikke forsvunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Nei, trenger ikke vente så lenge, nøklene var ikke der. Vil du ha tilbake kula di eller? Nå kan du i hvertfall sove godt ;-)

Nei, jeg stoler ikke på den kula lenger *sur*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kjøleskapet til Laguna???!!! Ja, ja - da får du gå der til middag i dag da :-) Hils henne!

Knis, jeg har fått biffen idag og akkurat fortært den :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Minsten din har puttet dem i en av skoene i gangen.

:)

Men nå har jeg lest resten av tråden, og funnet ut at skoene var et blindspor. Jeg tror nå uansett at nøklene ligger ett eller annet sted hvor det har vært morsomt å putte dem inn. Bak radiatorer, kanskje - eller er det også sjekket ut ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prust

Men nå har jeg lest resten av tråden, og funnet ut at skoene var et blindspor. Jeg tror nå uansett at nøklene ligger ett eller annet sted hvor det har vært morsomt å putte dem inn. Bak radiatorer, kanskje - eller er det også sjekket ut ?

Tråden ble lang ja - men ingen av forslagene slo til... Vi har ikke radiatorer, så det nytter ikke å lete der. Nå gjør jeg rent og rydder til selskapet i ettermiddag, met et ørlite håp om at nøklene skal dukke opp.

Men jeg skal kikke inn i vedovnen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Har ikke lest de øvrige forslagene, men det ligger nok på hyllen i gangen, under noe eller helt mot veggen :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...