Gå til innhold

Hvor er nøklene mine?


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Under en lang gardin? Der fant vi noe som vi hadde lett etter i bl a fryseboksen uten hell;-)

Nei...... Vi har bare en lang gardin, og der er de ikke. Nå mister jeg motet, for nå har jeg lett overalt!

Unntaken i hanskerommet, som Dorthe foreslo. Jeg får prøve det også da....

Fatter det ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    11

  • kaffepiken

    11

  • pekkaline

    5

  • fineline

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest prust

Det var en gærning i en episode av Grey´s Anatomy som hadde svelget nøklene. Jeg bare nevner det altså.

Det er nesten den eneste logiske forklaringen - har lett overalt nå :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.alternativ De ligger i lomma de på det andre nøkkelknippet.

2. aternativ. De henger på kjøkkenet på kroken til kjøkkenhåndkleet (sjekk alle slike kroker i leiligheten).

3. alternativ De ligger oppå tørketrommelen

4. alternativ De ligger rett foran nesa di der hvor du aldri tenkte at de skulle være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

1.alternativ De ligger i lomma de på det andre nøkkelknippet.

2. aternativ. De henger på kjøkkenet på kroken til kjøkkenhåndkleet (sjekk alle slike kroker i leiligheten).

3. alternativ De ligger oppå tørketrommelen

4. alternativ De ligger rett foran nesa di der hvor du aldri tenkte at de skulle være

Alternativ 5.

De ligger i plastikk-posen etter handleturen du tok på torsdag. Plastikkposen med nøklene ligger i skuffa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativ 5.

De ligger i plastikk-posen etter handleturen du tok på torsdag. Plastikkposen med nøklene ligger i skuffa.

Alternativ 6: Det ligger inn i foret på jakka. Det var et lite hull på lommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Alternativ 6: Det ligger inn i foret på jakka. Det var et lite hull på lommen.

Alternativ 7: Har du brødet i lomma? i såfall er kanskje nøkkelen i fryseren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alternativ 7: Har du brødet i lomma? i såfall er kanskje nøkkelen i fryseren?

Alternativ 8: Nøkkelknippet ligger i grønnsaksskuffen i kjøleskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, under gulrot-posen.

Eller det ligger på kjøkkenhylla midt imellom den rosa melkemuggen og den gule påskekaninen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Alternativ 7: Har du brødet i lomma? i såfall er kanskje nøkkelen i fryseren?

Mamma la faktisk en gang brillene i kjøleskapet - og en agurk i brilleetuiet :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Eller det ligger på kjøkkenhylla midt imellom den rosa melkemuggen og den gule påskekaninen.

Har ikke noe rosa melkemugge eller gul påskekanin :-(((((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, nå har jeg leita etter biffen som jeg kjøpte på fredag og så lå den jammen meg i kjøleskapet til laguna ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stratoos

Har ikke noe rosa melkemugge eller gul påskekanin :-(((((((

Har du sett utenfor døra, under trappa, i senga, tørketrommel/vaskemaskin. Prøv å tenke etter hva du gjorde og hvor du var da du hadde dem sist, kanskje har de ramlet bak et skap, noen andre i familien har dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Har du sjekket søpla før du kastet den?

Nei, søpla ble hentet fredag morgen, den dagen jeg oppdaget at nøklene var vekk. Så i teorien kan de ha havnet i søpla og blitt borte... Håper ikke det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Har du sett utenfor døra, under trappa, i senga, tørketrommel/vaskemaskin. Prøv å tenke etter hva du gjorde og hvor du var da du hadde dem sist, kanskje har de ramlet bak et skap, noen andre i familien har dem?

''Har du sett utenfor døra, under trappa, i senga, tørketrommel/vaskemaskin. Prøv å tenke etter hva du gjorde og hvor du var da du hadde dem sist, kanskje har de ramlet bak et skap, noen andre i familien har dem?''

Ikke utenfor døra, ikke under trappa, har sjekket ungenes senger, ikke våre senger (skal gjøre det i kveld), ikke på/i/bak vaskemaskin/tørketrommel/frys.

Er faktisk ganske fortvilet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Alternativ 6: Det ligger inn i foret på jakka. Det var et lite hull på lommen.

Brukte ikke den jakka med hull i foret på torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Men har du sjekket lekekassen, da, som jeg foreslo? ;-) Barna kan jo ha tatt dem og glemt dem igjen innimellom sine ting.

Eller hva med å sjekke mellom veggen og panelovn?

Har sjekket det meste av lekekasser. Må ta en gjennomgang igjen i kveld. Er dritsur i dag.

Vi har bare to panelovner - ingen nøkler bak disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...