Gå til innhold

Hvor er nøklene mine?


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Min persolinge rekord med ting på taket var en gang vi hadde vært i Oslo. Stoppet på den kroa i Vestfold ved veien og spiste. Da jeg skulle feste ungene i bilen, la jeg lommeboka på taket....

Da vi stoppet i Grimstad, lå den der ennå!!!!!!

Wow!! :-) Flaks!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    11

  • kaffepiken

    11

  • pekkaline

    5

  • fineline

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli

Hmm.. har ikke fått med meg det nei. Skulle vel aldri være din kule jeg har overtatt da?? *skeptisk*

Det skal du ikke se bort fra. Vært på loppis i det siste? *mistenksom*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min persolinge rekord med ting på taket var en gang vi hadde vært i Oslo. Stoppet på den kroa i Vestfold ved veien og spiste. Da jeg skulle feste ungene i bilen, la jeg lommeboka på taket....

Da vi stoppet i Grimstad, lå den der ennå!!!!!!

Hehe, utrolig!

Jeg la et speilreflekskamera på biltaket en gang, dessverre falt det av etter ca 20 meter... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Jeg ser noe orange....hm, er det paraply? Regnet det på torsdag?? PLastikk orange... Kjøpte du blomst kanskje? ;)

*ler*

Husker ikke noe oransje.... Kjøpte ikke blomst....

Hadde kjørt eldstemann i bursdag på bowlingen på Sørlandsparken, hentet mellomsøster hos ei venninne på Søm, kjørte hjem og spiste middag. Hadd båtpoteter i ovnen mens jeg var taxikjører - altså spiste vi med en gang.

Jeg løp trolig inn på kjøkkenet for å se om de var ferdig stekte.... Må sjekke en gang til på kjøkkenet! Skal se etter noe oransje :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det går ikke, fordi jeg måtte låse opp døra når jeg kom hjem - altså er de hjemme et sted!

Da har de ramlet på gulvet der du tok av deg jakka eller lagt på en hylle i nærheten. Har du sjekket kjøkkenbenken bak kjøkkenapperatene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, utrolig!

Jeg la et speilreflekskamera på biltaket en gang, dessverre falt det av etter ca 20 meter... :-(

Huff da! :-(

Det gjorde den nevnte glassformen min også, men den var heldigvis mye rimeligere enn et kamera!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg fant en gang igjen nøkkelknippet oppi lekekassa.

Men "personlig rekord" er å finne dem på politistasjonen 12 mil unna, fordi de i den byen omsider falt av taket etter å ha klistret seg fast rundt takstatviet siden vi dro hjemmefra! ;-)

Politiet fant dem i veibanen og voila! jeg kunne hente dem med bare noen få hjulspor på;-)

Søstra mi kjørte avgårde (hjem fra foreldrene mine) med bæsjebleia til guttungen liggende på biltaket. Dagen etter fant moren min bæsjebleia nedi veien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg ser noe orange....hm, er det paraply? Regnet det på torsdag?? PLastikk orange... Kjøpte du blomst kanskje? ;)

Steike ti', prøver du å overta min rolle som spåkone her inne, eller?? *snurt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg ser noe orange....hm, er det paraply? Regnet det på torsdag?? PLastikk orange... Kjøpte du blomst kanskje? ;)

Orange du lissom! *ærlig talt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike ti', prøver du å overta min rolle som spåkone her inne, eller?? *snurt*

Anna Elisabeth Westerlund, så hyggelig å få treffe deg, endelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike ti', prøver du å overta min rolle som spåkone her inne, eller?? *snurt*

hehe, du blir nok ikke arbeidsledig likevel :) Tenk om hun finner dem i en orange pose eller noe da!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Anna Elisabeth Westerlund, så hyggelig å få treffe deg, endelig!

Å, guda meg...huff...hysj! Ikke si det til noen!!!

*nervøs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

hehe, du blir nok ikke arbeidsledig likevel :) Tenk om hun finner dem i en orange pose eller noe da!!! ;)

Ja, da har jeg nok møtt min overkvinne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra mi kjørte avgårde (hjem fra foreldrene mine) med bæsjebleia til guttungen liggende på biltaket. Dagen etter fant moren min bæsjebleia nedi veien...

Ha ha!! Minne rmeg om Mr Bean på tivoli!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg ikke sett. Mulig jeg burde vise episoden til søster'n? ;)

Ja*S* Han skifter bleie på en unge ombord i en sånn greie som snurrer rundt og rundt....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*S* Jeg var verdensmester til å glemme igjen ting på taket.

Jeg sier "var", fordi dette tok slutt samtidig som barnet selv ordnet opp med sikkerhetsbeltet...;-) Jeg har satt igjen brus- og vannflasker på taket, en paiform i glass, og altså nøklene. Pluss sikkert noe som jeg har glemt.

Det komiske er at da nøklene datt ned fra taket i forbindelse med en litt krapp sving, sa jeg til husbonden at det hørtes ut som nøkkelknippelyd og at den kom utenfra! ;-) Han bare fnøys av meg så klart, og da jeg vel fremme på bestemmelsesstedet ikke fant dem, mente han at de sikkert var hjemme.

Da vi kom hjem en uke senere lette jeg overalt uten å finne dem, og neste gang vi var i den samme byen der jeg hadde hørt "nøkkelknippelyden" oppsøkte jeg politistasjonen, og der lå jammen meg nøklene mine! ;-)

Ganske utrolig - både at det tok 12 mil for dem å falle av OG at noen fant dem der ute (landevei) og leverte dem til politiet *S*

Ikke verst at du fikk med deg både nøkkelknippelyden og stedet der de falt også, uten at du visste om at du skulle trenge denne informasjonen senere..

Har nok diverse biltak-blemmer bak meg jeg også ja.. Nevnte lenger oppe at jeg la speilreflekskameraet på taket.. Det gikk faktisk bra med kameraet altså. Dette var i sverige, og jeg merket ikke at kameraet falt ned. Men dagen etter kom en hyggelig svenske bort med kameraet, han hadde sett vår norskregistrerte bil og tenkte kanskje det var vårt kamera.. Hyggelig! :-)

Det er faktisk flere år siden sist jeg glemte noe på biltaket nå. Tror du har rett i at det skjedde i de situasjonene når man skulle feste ungene i kompliserte bilseter med diverse handleposer, barnehagesekker og vått skiftetøy som samtidig skulle bukseres på plass i en fei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...