Gå til innhold

Mer kontantstøtte/barnehage-spørsmål

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er nå mange år siden jeg fikk kontantstøtte i én mnd, fordi man får i "oppstartmåned". Min unge begynte i bhg 2. el 3. august, så det var temmelig bra uttelling for de dagene der...;-)

Men for alt jeg vet kan de ha endret reglene siden.

Jeg mener du får for hele august.

Men vær oppmerksom på at du sannsynligvis ikke får 40% kontantstøtte etterpå da, satsene finner du på nav.no...

Ja, det er jeg klar over. Det var slik med mellomste også. Tror vi fikk den laveste satsen, fordi barnehagen har åpent 1 time for mye i uka eller noe slikt. Ganske surt da...

Ja, det er jeg klar over. Det var slik med mellomste også. Tror vi fikk den laveste satsen, fordi barnehagen har åpent 1 time for mye i uka eller noe slikt. Ganske surt da...

Ja, helt håpløst. Det burde vært sånn at om man hadde 60% plass så får man 40% kontantstøtte.

Ja, helt håpløst. Det burde vært sånn at om man hadde 60% plass så får man 40% kontantstøtte.

Det blir så urettferdig, for om man har 60% plass i en barnehage med kort åpningstid, så får man mer i støtte enn om man har like stor plass i en barnehage med litt lengre åpningstid.

Vi utnytter jo langt i fra åpningstidene i barnehagen vår, men siden det er noen som begynner veldig tidlig på jobb, og noen som slutter sent er barnehagen åpen lenge - og det straffes jeg for ...

Ja, ja, jeg skal vel overleve like vel :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...