Gå til innhold

Kjerringråd for å prøve på å jente?

Anbefalte innlegg

Gjest violacath

Jada, vet man ikke kan velge selv, og er ikke så veldig vitkig for meg heller, så negative kritikker - nei takk;)

Bare vil for moroskyld teste ut kjerringråd for å få jente når vi først skal prøve å bli gravide nå, siden vi har gutt fra før:) Men blir ikke skuffa for en gutt til altså!

Så, hvilke kjerringråd finnes? Har hørt det med å ikke ha sex på eggløsningsdagen..har kjøpt eggløsingstest, så da slutter vi vel når den viser at eggløsning finner sted om 24-48 timer da?

Noen andre råd?

Fortsetter under...

Ei venninne av meg hadde gutt fra før, og da de skulle ha nr 2 ville de for moro skyld gjøre det de kunne for å få ei jente.

Hennes "oppskrift": avhold en ukes tid. Sex en gang et par dager før eggløsning. Og så ikke sex igjen før eggløsning var ferdig.

Det satt på første forsøk, og ut kom ei lita snuppe. Men det kan selvfølgelig ha vært helt tilfeldig!

delphina1365380402

Ei venninne av meg hadde gutt fra før, og da de skulle ha nr 2 ville de for moro skyld gjøre det de kunne for å få ei jente.

Hennes "oppskrift": avhold en ukes tid. Sex en gang et par dager før eggløsning. Og så ikke sex igjen før eggløsning var ferdig.

Det satt på første forsøk, og ut kom ei lita snuppe. Men det kan selvfølgelig ha vært helt tilfeldig!

Det er jo ikke vanskelig å velge at dere vil ha jente! Masse klinikker som gjør dette, rett utenfor stuedøra. Kjapp tur til London så har dere jente i "boks". Om det er et sterkt ønske er det vo verd å betale for. Ingen andre "teknikker" er 100%!

Det er jo ikke vanskelig å velge at dere vil ha jente! Masse klinikker som gjør dette, rett utenfor stuedøra. Kjapp tur til London så har dere jente i "boks". Om det er et sterkt ønske er det vo verd å betale for. Ingen andre "teknikker" er 100%!

Det sies at sex før eggløsning er bra.

Jentesædceller lever lengre enn guttesædceller...............

Ikke meningen å sende til deg..........:0)

Annonse

"Inn og ut, så blir det gut.

Inn og vent, så blir det jent."

Dessuten får gode elskere jenter - sier mannen min ;)

''Dessuten får gode elskere jenter - sier mannen min ;)''

Akkuart det er vel strengt tatt ikke opp til han å bedømme? ;-)

Forøvrig tror jeg at det utsagnet er et trøsteutsagn, på linje med at regn i brudesløret betyr lykke! ;-) *ert ert*

''Dessuten får gode elskere jenter - sier mannen min ;)''

Akkuart det er vel strengt tatt ikke opp til han å bedømme? ;-)

Forøvrig tror jeg at det utsagnet er et trøsteutsagn, på linje med at regn i brudesløret betyr lykke! ;-) *ert ert*

Det tror jeg også :)

Vi har to jenter og en gutt, og jeg kan ikke si at jeg har merket noen endring i elskovskunstene hans ;)

Mrs. Wallace

Fra babyverden.no:

"Samleie:

Par som ofte har samleie, skal ha større sjanse for å få en gutt enn par som har samleie sjeldnere. Å elske oppreist eller i hundestillingen skal føre til unnfangelsen av en gutt, men da bør han få orgasme først, og hun bør ligge i ro en stund. Misjonærstillingen, gjerne med henne øverst skal øke sjansene for å bli gravide med en jente. Men da bør hun få orgasme først. Er månen halv eller mindre, og dere har samleie om natten, tyder det på en gutt. Ved samleie om ettermiddagen rundt fullmåne skal tyde på en jente.

Kosthold:

Hev mor i seg kjøtt, potetgull og brus før unnfangelsen, blir det en gutt. Var hun sunnere, spiste mye fisk og grønnsaker, men kanskje koste seg med godteri i blant, venter dere en jente.

Hvem foreslo barn?

Dersom det var vordende fars forslag å forsøke å bli gravide, skal det føre til unnfangelsen av en gutt. Var det vordende mors idé, er en jente på vei.

Søsken:

Har dere barn fra før, kan dere se i barnets nakke om dere venter en gutt eller jente neste gang. Er det en rett linje, ventes en gutt. Formes håret i en spiss ned mot ryggen, blir det en jente."

Mista nikket

Fra babyverden.no:

"Samleie:

Par som ofte har samleie, skal ha større sjanse for å få en gutt enn par som har samleie sjeldnere. Å elske oppreist eller i hundestillingen skal føre til unnfangelsen av en gutt, men da bør han få orgasme først, og hun bør ligge i ro en stund. Misjonærstillingen, gjerne med henne øverst skal øke sjansene for å bli gravide med en jente. Men da bør hun få orgasme først. Er månen halv eller mindre, og dere har samleie om natten, tyder det på en gutt. Ved samleie om ettermiddagen rundt fullmåne skal tyde på en jente.

Kosthold:

Hev mor i seg kjøtt, potetgull og brus før unnfangelsen, blir det en gutt. Var hun sunnere, spiste mye fisk og grønnsaker, men kanskje koste seg med godteri i blant, venter dere en jente.

Hvem foreslo barn?

Dersom det var vordende fars forslag å forsøke å bli gravide, skal det føre til unnfangelsen av en gutt. Var det vordende mors idé, er en jente på vei.

Søsken:

Har dere barn fra før, kan dere se i barnets nakke om dere venter en gutt eller jente neste gang. Er det en rett linje, ventes en gutt. Formes håret i en spiss ned mot ryggen, blir det en jente."

Hmmm, det var en meget seriøs og full av viktige opplysninger. Virkelig noe å tenke på :-)

Annonse

Gjest annlovinda

Kinesisk fødselskart. Stemmer på mange av de jeg kjenner med baby og det stemmer for meg! Kan vere tilfeldig ja, men det er litt stilig at det stemmer for så mange!

http://www.babyverden.no/templates/Article____425.aspx

Hm, stemte på mine to barn.

Artig.

Kinesisk fødselskart. Stemmer på mange av de jeg kjenner med baby og det stemmer for meg! Kan vere tilfeldig ja, men det er litt stilig at det stemmer for så mange!

http://www.babyverden.no/templates/Article____425.aspx

Det stemmer på alle mine 3 også :)

He, he - han ønsket seg en gutt til slutt og fikk det. Men jeg merket definitivit ikke noen forskjell :) :)

Kan være skummelt å gå inn for barn av motsatt kjønn enn det man har fra før! ;-) Hørte en historie forleden, visstnok fra USA??, om et par som hadde 3 døtre og ønsket seg en sønn. De fikk firling-jenter i siste fødsel!! *ha ha*

Gjest prust

Vi har prøvd ut rådet om ofte sex rundt eggløsning for å få gutt, og sex hver 2. dag før eggløsning for å få jente - og alle tre gangene klaffet det :-)

Kan være tilfeldig.. Har også hørt at hvis mannen sykler mye, er det større sjanse for å få jente. Årsaken skal visst være høyere temperatur i pungen, og "jentecellene" tåler dette bedre.

Mannen min syklet en del i den tiden vi produserte jenter. Kjenner tre aktive syklister, og alle tre har tre jenter hver :-D

Kan selvfølgelig være tilfeldig.... Lykke til da, med både øving og prøving og svangerskap!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...