Gå til innhold

Bilsete som kan festes i 2-punktssele?

Anbefalte innlegg

Vi trenger et "ekstrasete" til snuppa på snart 20 mnd.

Hun sitter til vanlig bakovervendt i et HTS Besafe Izi Combi sete som vi er veldig fornøyd med.

Det får ikke plass i "gamlebilen" vår. Jeg er stemor til tre, og det hadde vært veldig kjekt om "ekstrasetet" kunne stå i midten bak i magebeltet, sånn at den som kjører den bilen også kan ta med seg de andre tre ungene samtidig.

Det kan gjerne være forovervendt (skal brukes i 600 meter i 30-sone noen ganger i uka, så den sjansen velger jeg å ta).

Noen som har noe konkret sete-tips? Fra 9 kilo må det vel bli da...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/279797-bilsete-som-kan-festes-i-2-punktssele/
Del på andre sider

Fortsetter under...

600 meter i 30-sone??? Da tror jeg jeg ville GÅTT!

Det gjør vi ofte også. Men innimellom er det enklere å bare levere på veien eller hente på vei hjem istedenfor å først gå i bhg, gå hjem igjen for å hente bilen og kjøre videre på jobb og å levere tre andre unger,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...