morsan Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Du tviler på om du får på ham slips, hehe. Er det en trassig 12-åring du snakker om? Eller en 4-åring som ikke kan kle på seg selv? Men jeg skjønner ikke at han lurer en gang. Klart han må ha dress og slips i bryllup. Og hvor perifer relasjon han har til brudeparet har selvsagt ingen betydning for antrekket. Er man gjest, så er man gjest. Enig! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 He he, jeg skjønner av innleggene nedenfor at det ikke er bare-bare dette her, men jeg her helt enig med dem som sier at: 1) han må ha dress i bryllupet 2) han må ha dress som en del av basisgarderoben 3) han må komme seg ut og kjøpe seg dress! Men den slunkne lommeboka tatt i betraktning: Han kan ikke _låne_ en dress av en kompis eller far eller bror? 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Skrevet 4. juli 2007 He he, jeg skjønner av innleggene nedenfor at det ikke er bare-bare dette her, men jeg her helt enig med dem som sier at: 1) han må ha dress i bryllupet 2) han må ha dress som en del av basisgarderoben 3) han må komme seg ut og kjøpe seg dress! Men den slunkne lommeboka tatt i betraktning: Han kan ikke _låne_ en dress av en kompis eller far eller bror? Han kunne kanskje lånt en av sin bror, de er ikke så helt ulike i kroppsbygning. Faren er helt utelukket, han er en ganske annen vektklasse. ) Men jeg har klart å sette sammen en helt grei "dress" av det jeg fant i skapet hans altså. 0 Siter
morsan Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Han kunne kanskje lånt en av sin bror, de er ikke så helt ulike i kroppsbygning. Faren er helt utelukket, han er en ganske annen vektklasse. ) Men jeg har klart å sette sammen en helt grei "dress" av det jeg fant i skapet hans altså. ''Men jeg har klart å sette sammen en helt grei "dress" av det jeg fant i skapet hans altså.'' He he, det er noe i innleggene i denne tråden som får meg til å betvile hvor 'grei' den 'dressen' egentlig er, men jeg antar det kommer an på definisjonen av 'grei'! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.