Gå til innhold

Antrekk til mann i bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...men da får han holde seg der...

*knegg*

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

16

• morsan

4

• mariaflyfly

4

• jubalong70

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du tviler på om du får på ham slips, hehe. Er det en trassig 12-åring du snakker om? Eller en 4-åring som ikke kan kle på seg selv?

Men jeg skjønner ikke at han lurer en gang. Klart han må ha dress og slips i bryllup. Og hvor perifer relasjon han har til brudeparet har selvsagt ingen betydning for antrekket. Er man gjest, så er man gjest.

Enig! :-)

Skrevet

He he, jeg skjønner av innleggene nedenfor at det ikke er bare-bare dette her, men jeg her helt enig med dem som sier at:

1) han må ha dress i bryllupet

2) han må ha dress som en del av basisgarderoben

3) han må komme seg ut og kjøpe seg dress!

Men den slunkne lommeboka tatt i betraktning: Han kan ikke _låne_ en dress av en kompis eller far eller bror?

Skrevet

He he, jeg skjønner av innleggene nedenfor at det ikke er bare-bare dette her, men jeg her helt enig med dem som sier at:

1) han må ha dress i bryllupet

2) han må ha dress som en del av basisgarderoben

3) han må komme seg ut og kjøpe seg dress!

Men den slunkne lommeboka tatt i betraktning: Han kan ikke _låne_ en dress av en kompis eller far eller bror?

Han kunne kanskje lånt en av sin bror, de er ikke så helt ulike i kroppsbygning. Faren er helt utelukket, han er en ganske annen vektklasse. :o) Men jeg har klart å sette sammen en helt grei "dress" av det jeg fant i skapet hans altså.

Skrevet

Han kunne kanskje lånt en av sin bror, de er ikke så helt ulike i kroppsbygning. Faren er helt utelukket, han er en ganske annen vektklasse. :o) Men jeg har klart å sette sammen en helt grei "dress" av det jeg fant i skapet hans altså.

''Men jeg har klart å sette sammen en helt grei "dress" av det jeg fant i skapet hans altså.''

He he, det er noe i innleggene i denne tråden som får meg til å betvile hvor 'grei' den 'dressen' egentlig er, men jeg antar det kommer an på definisjonen av 'grei'! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...