Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Altså på tidspunkter mener jeg. Her flyter det ut totalt. :o) Sen frokost, formiddagsmat en eller annen gang mellom 1 og 3 og nå i dag - pannekaker til kvelds! :o)

Det er litt av kosen med sommerferie synes jeg, å ta det som det kommer og ikke planlegge alt så nøye.

Fortsetter under...

Akk, mine intensjoner er så høye, at jeg skal ha et godt og vel gjennomført tidsprogram :0)

Men..........plutselig havner jeg helt på avveie, med minstemann som hyler fordi han er så sulten..........og mor *sukk* oppdager at klokka har flydd avgårde!!

Annonse

Det hørtes jo veldig hyggelig ut, da! :)

Det var kjempehyggelig - og ungene spiste uante mengder. Hadde laget en stor langpanne med pizza, med masse kjøtt og grønnsaker i sausen. Tror du ikke at de 3 ungene mine spiste opp alt bortsett fra 3 små biter som jeg fikk sneket til meg?!?

Selv minstemann på 20 mnd spiste 4 biter!

Den var veldig god også da :)

Gjest også en mamma

Vi har en som er helt avhengig av faste måltider, derfor tillater vi ikke at det sklir helt ut. Vi sover lengre i ferien, så alle måltider blir forskjøvet ut over dagen. Men vi starter alltid med frokost når vi har stått opp, og fortsetter med måltider med 3-4 timers mellomrom utover dagen.

Vi er nok ganske nøye, vil jeg si.

Annonse

Gjest prust

I dag skulle vi få besøk klokka ti, så vi stresset litt med å bli ferdige med frokosten til da. SIste bit ble tatt i det det ringte på døra :-)

Så lekte ungene, mens vi vokne kjaset, de fikk is i 12 tida. Formiddagsmat spiste vi ca halv to.

Så var det middag halv fem. Kylling og ris. Snart skal vi lage jordbær-milkshake :-)

Ganske strukturert i dag!

Gjest togli

Syvåringen får noia hvis vi venter for lenge med frokosten og vi bør også spise ofte nok. Hun er tynn som ei flis og oppfører seg som hun er døden nær hvis hun må vente litt for lenge på maten, så hos oss går det rett og slett ikke an å gå i feriemodus hva mat angår;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...