Gå til innhold

Biola drikkeyoghurt


Gjest bakvendtland

Anbefalte innlegg

Gjest bakvendtland

Drakk en Biola drikkeyoghurt i stad, den hadde utløpsdato 1. juli, for gammel?

Jeg tenkte at syrnede melkeprodukter tåler bedre å være over utløpsdato enn for eksempel melk. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yoghurt og rømme holder seg i flere dager over utløpsdatoen, så det går helt fint! Har gjort det mange ganger. (Såfremt den har stått i kjøleskap hele tiden, og den lukter normalt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jancka1365381087

Ingen fare så lenge smak og konsistens er den samme! har ofte brukt "gamle" melkeprodukter jeg : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bakvendtland

Yoghurt og rømme holder seg i flere dager over utløpsdatoen, så det går helt fint! Har gjort det mange ganger. (Såfremt den har stått i kjøleskap hele tiden, og den lukter normalt.)

Jeg syns faktisk drikkeyoghurt smaker best når den nærmer seg/er litt over utløpsdato.. Har ikke blitt dårlig ennå, og den smakte faktisk godt.

Har et par "småflasker" med biola igjen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bakvendtland

Yoghurt og rømme holder seg i flere dager over utløpsdatoen, så det går helt fint! Har gjort det mange ganger. (Såfremt den har stått i kjøleskap hele tiden, og den lukter normalt.)

Hva med fløte? Har et par fløtepakninger som går ut om noen få dager, og vi skal på ferie snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...