Gå til innhold

Ekstremt svett/våt på kvelden/natten!

Anbefalte innlegg

Hei,

Har en jente på 3 år som er søkke svett/våt i håret om kveldene. Spesielt 2-3 timer etter at hun har sovnet. I dag la jeg henne kun med singlet og bleie med helseteppe over bena. Når jeg kom inn nå får å se til henne er hun dyvåt i håret, eller ikke spesielt varm. Pute og madrass er også fuktig. Vinduet står i luftestilling. Slik finner jeg henne ofte i det jeg sjekker henne før jeg går til sengs. Noen som vet hva som kan være årsaken til dette fenoment? Ps dette er ikke unikt bare pga sommeren. På forhånd takk!

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Slik har guttungen vært i mange år, han er 6 nå. Jeg har aldri funnet en årsak til det, det bare er slik. Vi har kuttet pysjamas for lenge siden. Minst mulig klær, de blir bare våte allikvel. Om vinteren kan du ha på tynne ullplagg om du er redd for at det blir kaldt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...