Gå til innhold

tillegg -snart fødsel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mon tro, mon tro?

Hvis kroppen din er halvveis i gang, så støtter jeg mij fullt ut! Ha sex!

Riene startet et døgn etter at vi hadde hatt sex for første gang på ukesvis her!

Har hatt sex hele veien :) Er ikke det at jeg absolutt vil at det skal bli fødsel fortest mulig. Var bare nysgjerrig på om det var et slags første tegn med mensmurringer..

Har hatt sex hele veien :) Er ikke det at jeg absolutt vil at det skal bli fødsel fortest mulig. Var bare nysgjerrig på om det var et slags første tegn med mensmurringer..

Hehe, okei - de fleste vil jo gjerne bli ferdige når det nærmer seg slutten ;)

Murringer kan være en start, men de trenger ikke å være det. Oi, så mye hjelp det var i det - men det er dessverre sant.

Det murret hos meg til og fra gjennom hele svangerskapet - men da jeg våknet med rier kl 02 natt til termindagen, så hadde det ikke murret på en stund. Og jeg hadde INGEN forvarsler da jeg la meg tre timer tidligere. Tvert imot, jeg tenkte at "her går jeg garantert 14 dager på overtid, jeg kjenner jo ingenting"...

Så feil kan man ta ;)

Annonse

Gjest mon tro, mon tro?

Hehe, okei - de fleste vil jo gjerne bli ferdige når det nærmer seg slutten ;)

Murringer kan være en start, men de trenger ikke å være det. Oi, så mye hjelp det var i det - men det er dessverre sant.

Det murret hos meg til og fra gjennom hele svangerskapet - men da jeg våknet med rier kl 02 natt til termindagen, så hadde det ikke murret på en stund. Og jeg hadde INGEN forvarsler da jeg la meg tre timer tidligere. Tvert imot, jeg tenkte at "her går jeg garantert 14 dager på overtid, jeg kjenner jo ingenting"...

Så feil kan man ta ;)

He he :) takk for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...