Gå til innhold

rett i depresjonen....

Anbefalte innlegg

Gjest beib1

etter og ha prøvd og holde meg på beina så gikk det til helvete så det small...

har begynnt på fontex igjen,men ting tar tid så jeg prøver og overleve nå til den begynner og hjelpe....

er helt skummelt så destruktiv jeg er blitt,får ikke sove om natten og nå etter at min sønn dro til faren sin så har tankene tatt helt av..

jeg griner og griner og vil bare dø.

orker ikke mer,orker ikke snakke med noen,er bare så forbanna sliten og oppgitt og lei meg..

skulle ønske noen kunne skutt meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/281137-rett-i-depresjonen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jente31

Vet ikke hva jeg skal råde deg til. Meg har det hjulpet å ta tak i det som er positivt.Men jeg vet jo ikke om det vil hjelpe deg..

Det har skjedd deg mye vondt. Samlivsbrudd feks er ikke bare bare, og særlig ikke slike "avhengighetsforhold" som kansje både du og jeg har vært i. Det er ikke rart man havner i kjellern.

Meg har det hjulpet å tenke, at nå skal jeg bygge meg opp, og skaffe meg et nytt og verdig liv. Iallefall gjøre det jeg kan for det! Det har også fått vonde tanker vekk.

Kansje vil ikke dette hjelpe deg. Men jeg håper du får det bedre med tiden. Klem..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/281137-rett-i-depresjonen/#findComment-2262755
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...