Gå til innhold

Sukkermestring


Gjest sukkergriseline

Anbefalte innlegg

Gjest sukkergriseline

Jeg er ikke akkurat overvektig, men jeg ønsker å gå ned noen kilo for å nå trivselsvekten min. Jeg vil heller ikke gå mer opp i vekt. Jeg har innsett at det største problemet mitt er at jeg spiser altfor mye godterier. Det er som om det ikke er bunn i meg når jeg spiser sukker.

Har dere kloke dolere noen forslag til hva jeg kan gjøre for å minske sukkerinntaket mitt?

Å ikke kjøpe det hjelper til en viss grad, men noen ganger klarer jeg ikke å la være med å kjøpe det. Dessuten er det dager jeg går og angrer bittert på at jeg ikke kjøpte noe søtt og jeg klarer ikke tenke på noe annet.

Jeg spiser utenom alt sukkeret forholdsvis sunt. Mye frukt og grønnsaker, magert kjøtt og lite mettet fett, nesten aldri ferdigmat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...