Gjest D*lilith Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Har vært på ferie i en uke nå og er helt utslitt : ( I morgen reiser vi igjen. Mens vi var på ferie hørte jeg stemmer og lyder og trodde jeg skulle få nervesammenbrudd... Noen som har råd? 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 Men da tenker jeg hvorfor i all verden gjør du dette? Presser deg så du hører stemmer og ser syner? Det er ferie kjære menneske, det betyr at du skal være god mot deg selv. Hvorfor setter du ikke litt grenser, verner om deg selv og gjør noe DU faktisk har lyst til? undrende hilsen fra thinkerbell 0 Siter
frosken Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 Tror du den neste ferieuken kan bli mindre slitsom for deg? Hvis ikke, kanskje du kan drøfte med familien din om dere kan endre planene litt slik at du får det mindre slitsomt? Håper resten av ferien blir bedre :-) 0 Siter
frosken Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 Men da tenker jeg hvorfor i all verden gjør du dette? Presser deg så du hører stemmer og ser syner? Det er ferie kjære menneske, det betyr at du skal være god mot deg selv. Hvorfor setter du ikke litt grenser, verner om deg selv og gjør noe DU faktisk har lyst til? undrende hilsen fra thinkerbell Noen ganger kan hensyn til familie, og med det tenker jeg vel primært på barn, gjøre det vanskelig å sette så mye grenser som kunne vært optimalt for en selv. Forøvrig er jeg selvfølgelig enig i at det ønskelige er at ferien benyttes til noe som oppleves godt :-) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Tror du den neste ferieuken kan bli mindre slitsom for deg? Hvis ikke, kanskje du kan drøfte med familien din om dere kan endre planene litt slik at du får det mindre slitsomt? Håper resten av ferien blir bedre :-) Tusen takk for det : ) Har vært borte tre dager nå og det var mindre slitsomt enn en uke... 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Men da tenker jeg hvorfor i all verden gjør du dette? Presser deg så du hører stemmer og ser syner? Det er ferie kjære menneske, det betyr at du skal være god mot deg selv. Hvorfor setter du ikke litt grenser, verner om deg selv og gjør noe DU faktisk har lyst til? undrende hilsen fra thinkerbell Skal ta det mer med ro nå : ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.