hare1365380455 Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Jeg skal på jobb senere i dag, og jeg skulle jammen ønsket at jeg enda hadde ferie.... Det er tre kveldsvakter. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Skal avspasere etter lunsj i dag, og dra på hytta på fjellet! Fra og med da har jeg to uker ferie. Hurra! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Skrevet 27. juli 2007 Skal avspasere etter lunsj i dag, og dra på hytta på fjellet! Fra og med da har jeg to uker ferie. Hurra! Å... Måtte du si det? :S Hihi, neida.... Jeg har jo hatt min ferie. Håper du får en fin tur! Og bedre vær enn vi har her; vind og regn. Er det høst allerede tro? 0 Siter
siddisen Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Hadde tenkt meg på GlaMat'en. Får bare håpe dette umulige høstværet forsvinner, der var jo så fint i går..... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Skrevet 27. juli 2007 Hadde tenkt meg på GlaMat'en. Får bare håpe dette umulige høstværet forsvinner, der var jo så fint i går..... Ja, det var jammen uheldig. Jeg skal ikke på gla'maten siden jeg jobber (mannen jobber også), men vi får prøve å gå neste år. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Å... Måtte du si det? :S Hihi, neida.... Jeg har jo hatt min ferie. Håper du får en fin tur! Og bedre vær enn vi har her; vind og regn. Er det høst allerede tro? Nei, det er visst sommer, og MYE gresspollen i lufta, ifølge kjæresten min. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Skrevet 27. juli 2007 Nei, det er visst sommer, og MYE gresspollen i lufta, ifølge kjæresten min. Håper han ikke er for plaget! Det er nok enda sommer, men i dag tror jeg bare høsten ville titte innom og si hei. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Jeg passer den lille niesa mi på snart to år i tre dager, og i kveld kommer foreldrene hennes hjem. vet ikke helt hva vi skal gjøre i dag (det regner jo selvfølgelig), men vi får gå ut en tur, kanskje en liten tur til byen. Mulig vi inviterer min tante og onkel til middag her - de er kommet til Sørlandet for noen dager. I morgen skal vi ha dugnad på min fars sommersted - og søndag skal vi være med noen venner på deres hytte. Tror det blir en fin helg! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Skrevet 27. juli 2007 Jeg passer den lille niesa mi på snart to år i tre dager, og i kveld kommer foreldrene hennes hjem. vet ikke helt hva vi skal gjøre i dag (det regner jo selvfølgelig), men vi får gå ut en tur, kanskje en liten tur til byen. Mulig vi inviterer min tante og onkel til middag her - de er kommet til Sørlandet for noen dager. I morgen skal vi ha dugnad på min fars sommersted - og søndag skal vi være med noen venner på deres hytte. Tror det blir en fin helg! Det høres nå slik ut, i alle fall! 0 Siter
birdie Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Nå skal jeg bruke dagen til å rydde og gjøre rent til foreldrene mine kommer i kveld, og så skal vi feire 5-åringen vår resten av helga. Store gutten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.