Gå til innhold

Må det være synlig for å man ha en pf?

Anbefalte innlegg

Gjest Blomsterbarnet
Skrevet

Først når man finner ut HVA som er i veien, kan man begynne å gjøre noe med det.

Er enig med deg Orio, at ofte er det sånn at man ikke klarer å frigjøre positive krefter og energi før man kan jobbe med vanskelige ting som traumer og personlighetsforstyrrelser etc. Det negative står på en måte i veien for det positive. Dersom man føler at noe ikke er som det skal, så er det lurt å prøve å finne ut av det. Men det bør jo helst skje i samråd med en fagperson da...

Gjest Blomsterbarnet
Skrevet

Ja. Man trenger ofte hjelp til det der. Men beklager, jeg er sikker i min sak, psykiatrien har ikke kunnskap.

Gå å snakk med... tja en forfatter istedet. De har kunnskap.

Har du kanskje dårlige erfaringer med psykiatrien? Det kan være lett å overføre negative følelser til "psykiatrien". Men HVA er psykiatrien egentlig? Den består av en del ulike personer som reagerer forskjellig på deg som person. Hva med å ta til deg de postive erfaringene psykiatrien har gitt deg, legge godviljen til i stedet for å surmule sånn over hvor dårlig den er? Det er tross alt mange dyktige psykologer og terapeuter der ute

Gjest Blomsterbarnet
Skrevet

Sier hvem? Psykiatrien?

Føler nesten at jeg må le jeg nå... men jeg gjør det ikke...

Til det er dette for TRAGISK. Rett og slett...

Psykiatrien lever av å ødelegge folk de. Det er det de gjør.

Du sier at psykiatrien lever av å ødelegge folk. Er du paranoid? Eller kan du gi et konkret eksempel på nettopp dette som du har opplevd selv?

Skrevet

Sier hvem? Psykiatrien?

Føler nesten at jeg må le jeg nå... men jeg gjør det ikke...

Til det er dette for TRAGISK. Rett og slett...

Psykiatrien lever av å ødelegge folk de. Det er det de gjør.

Les "Falsk erindring" av Dean Koontz.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...