Gjest Problematisk hverdag Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Kvinne 84 år.Utskrevet medisin 30 mg Tolvon og 1/2-1 Imovane,men har det ikke bra.Føler at jeg går ved siden av meg sjøl. Jeg prøvde idag i tillegg å ta 1/2 Seroxat og synes at det gikk noe bedre. Kan jeg fortsette med å ta 1/2 Seroxat i tillegg hver dag? 0 Siter
Orio Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Hvor har du fått seroxat fra? Det må du jo ha resept på. Hva får du medisiner for? Det beste er nok at du tar det opp med legen din, at du har prøvd deg med litt seroxat, og synes du har god effekt av det. Hvis det ikke er noe som taler mot det, (og du faktisk har en sykdom seroxat hjelper mot) regner jeg med at det vil gå greit. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 1. Om du er deprimert, kan du trygt fortsette å ta Seroxat. Om Seroxat hjelper, bør en person i din alder aldri slutte med den igjen. 2. I oppstarten av Tolvon kan en bli litt "på siden av seg selv". Dette går ofte over etter en-to uker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.