Gjest lysegrønt Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Jeg trodde jeg skrev dette innlegget i sted, men nå finner jeg det ikke igjen. Beklager hvis det blir dobbelt. Er det forsket noe på sammenheng mellom dystymi og personlighetsforstyrrelser? Er det mange som har dystymi som også har en personlighetsforstyrrelse? Er det mange som ikke har en personlighetsforstyrrelse? Er det vanlig at dystymi kan føre til personlighetsforstyrrelse? Er det vanlig at personlighetsforstyrrelse kan føre til dystymi? Hva er i så fall mest vanlig? Hender det at folk med dystymi blir feildiagnostisert som personlighetsforstyrret? (Av den grunn at begge deler er kronisk, og dystymi vel er underdiagnostisert har jeg hørt) Hvis det finnes forskning om dette, hvor på nettet kan jeg finne det? (Men jeg setter pris på om du kan svare kort på norsk også, da jeg antar det meste av forskning, hvis det finnes noe, foreligger på engelsk) 0 Siter
Gjest Blomsterbarnet Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Er vel ingen hemmelighet at mange som har pf sliter med dystymi. Man kan vel bli deprimert av mindre. Søk på personligetsforstyrrelser på google så finner du også garantert noe om dystymi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.