Gjest Jente 18 fra Bergen Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Hei. Jeg har konsetrasjons problemer og litt angst av og til. Etter at jeg har hørt om at hjernesvulst kan gi konsetrasjonsproblemer ble jeg skikkelig redd for at jeg har det. Og no har hodepine kommet og jeg har vondt av å bevege øyner. Også føler jeg meg som om jeg er i min egen verden. Jeg er ikke orientert av hva som skjer rundt meg. Folk kan snakke til meg men det er ikke alltid jeg får med meg det de sa og spør på nytt igjen etter en stund. Hva kan det være? Er det et symptom på en sykdom? Kanskje hjernesvulst? Håper du kan svare meg for mine psykiske problemer blir stadig verre og jeg er redd det er noe med dødelige sykdommer å gjøre! 0 Siter
Gjest been there,done that Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Hjernesvulst er ekstremt sjelden så det er nok lite sannsnylig at du har det. Jeg har og slitt med mye av de samme symptomene som deg og vært overbevist om at jeg har hatt hjernesvulst. Jeg gikk til legen og fikk avkreftet det. Vil anbefale deg å gjøre det samme Lykke til:) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Selv om hjernesvulst er svært sjelden, finnes det faktisk. Oppsøk fastlegen din for en undersøkelse. En MR-undelsøkelse vil gi deg det endelige svaret. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.