Gå til innhold

hvem har rett?

Gjest forvirret og fortvilt

Anbefalte innlegg

Gjest forvirret og fortvilt
Skrevet

Mamma og pappa er skilt. Når jeg er hos mamma får jeg høre en ting, når jeg er hos pappa får jeg høre det stikk motsatte. De er uenige i alt. De er f.eks uenige i ting som har skjedd, hvem som har sagt hva osv. Begge vil ha meg på sitt parti. Jeg vil ikke dras mellom dem. Det sliter på min psykiske helse. Hvem av dem har rett? Hvem er det jeg kan stole på når de begge står fast på sin påstand? Midt oppi det hele står jeg, og jeg føler at jeg er uten identitet. For jeg er vant med å tilpasse meg. Jeg er vant til å være liten snill pike. Midt oppi det hele står jeg og raser sammen invendig.

Gjest Lei av alt sammen
Skrevet

Det som du tar opp her, er noe av det som gjør meg så sinna. Folk er egoistiske og dumme i hodet.

Hva er vitsen med seksuelle drifter som gjør at vi vil gifte oss og få barn? Det virker jo bare som om det er ytterst få ekteskap som kan regnes som "lykkelige", og barna blir nesten alltid skadelidende ved skilsmisser. Hva er vitsen? Folk er jo så psyke i seg selv i dag, at ting er dømt til å mislykkes uansett.

Hva er vitsen med søsken? De bare krangler og konkurrerer hele tiden, og en eller flere i søskenflokken får alvorlige psykiske mén av det seinere.

Nei folkens, kastrer/steriliser dere før barn blir til! Kanskje burde det bli sånn at man skulle tvangssteriliseres før man nådde puberteten?

La menneskeheten dø ut, det er bare kaos, sykdom, nød og elendighet uansett!

Gjest togli
Skrevet

Vær så snill..Vis dette innlegget til foreldrene dine!!

Noen ganger er voksne folk så dumme og blinde for hva de påfører barna sine av smerte... Du må få dem til å våkne opp og forhåpentligvis vil de tenke seg bedre om når de får vite hvordan du egentlig har det.

Du har skrevet et godt innlegg som beskriver hvordan du føler dette her. Foreldrene dine kan ikke unngå å bli påvirket av det du skriver, så vis dem innlegget!!

*klem*

Skrevet

Jeg tror du må forsone deg med at du ikke kan få den objektive sannheten fra noen av de. Sånn jeg taklet det etterhvert var å totalt avspise de når de snakket negativt om den andre parten. Bytte samtale emne. Si at dette er ikke min sak mitt problem dette vil jeg ikke snakke om. Jeg vil heller ikke ta parti kan du si. Kanskje de til slutt tar poenget? . Veldig slitsomt mens det står på. Men selv den mest skitne skilsmissen har en tendens til å roe seg når det har gått litt tid og en ser de positive tingene hos partnern og er ikke innteresert i å fordele skyld lenger.

Skrevet

Du har rett til at de ikke skal bruke deg som søppelkasse og kurér for dritten de vil gi hverandre.

Du forsøker nok å treffe/såre hverandre. De kjemper nok om din gunst. Men det er deg de treffer/sårer. Og det er din respekt og tillit de mister.

Det virker som foreldrene dine har blitt så forbitret at de har mistet gangsynet fullstendig på dette området.

Gi dem klar beskjed om hva dette gjør med deg og hvordan du heller vil ha det, muntlig, skriftlig eller ved å lese opp noe du har skrevet ferdig på forhånd. Fortell dem at du infører nulltoleranse for deres drittkasting via deg og at du f.eks. kommer til å reise deg å gå hvis de begynner på samme regla igjen.

Glemmer de seg kan du be dem si noe positivt eller ikke si noe i det hele tatt. Hjelper det ikke, går du ganske enkelt ut av rommet med en gang.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...