Gjest sukkertøy Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 ...drømmer du ofte (om natten mente han) om å falle ned fra stupe etc? ...hva kan han ha ment med det? 0 Siter
Gjest drømmebilder Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Han lurer på om du har slike "miste fotfestedrømmer" tror jeg. Føler du det rakner noe i livet ditt nå? Er du redd for sammenbrudd? At du ikke skal klare ting, mestre ting? 0 Siter
Gjest sukkertøy Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Han lurer på om du har slike "miste fotfestedrømmer" tror jeg. Føler du det rakner noe i livet ditt nå? Er du redd for sammenbrudd? At du ikke skal klare ting, mestre ting? Han spurte ikke meg, men mannen min. Mannen min hadde ikke sånne drømmen, sikkert bra det, men jeg ble så nysgjerrig på hvorfor han spurte om dette..... 0 Siter
Gjest liten løve Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Tja. Du kan jo feks spørre han hva han mente. 0 Siter
tjohei Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Høres ut som angstdrømme. Det å miste kontrollen over seg selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.