Gå til innhold

NHD - Hva feiler Britney?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På Dr.Phil-show tok de idag opp "tilfellet Britney". Jeg har tatt det opp på video, nysgjerrig som jeg er. Får vel sett på det i løpet av kvelden ;)

Så litt på det jeg også - om alkoholisme. Men synes hun har en merkverdig personlighet. Virker veldig umoden og naiv.

På Dr.Phil-show tok de idag opp "tilfellet Britney". Jeg har tatt det opp på video, nysgjerrig som jeg er. Får vel sett på det i løpet av kvelden ;)

Venter i spenning på full rapport:-)

Men du, sånn helt mellom oss, jeg lurer av og til på hva som feiler Dr Phil;-) En merkelig bulldoser av en mann, og så kona da. Henne forstår jeg enda mindre av.

Men du, sånn helt mellom oss, jeg lurer av og til på hva som feiler Dr Phil;-) En merkelig bulldoser av en mann, og så kona da. Henne forstår jeg enda mindre av.

Likte Dr phil før. Men de showenee hans er blitt verre og verre. Masse reklame i de hele tatt. Og samtidig som du får hjelp for din alkoholisme kan du se på den flotte nye flatskjermen du får fra "et eller annet firma". Og kona di får den nye hudpleie serien fra "et eller annet firma"

Man skulle tro han hadde nok penger og at han ikke behøvde å være så himla grisk og useriøs. Men mye vil ha mer sikkert.

Annonse

Så litt på det jeg også - om alkoholisme. Men synes hun har en merkverdig personlighet. Virker veldig umoden og naiv.

Dr phil s famile har han også brukt til å melke mer penger ut av. Både kona og sønnens hans har skrevet såkalte selvhjelpsbøker eller deltatt på showene. Uten at de har noen kompetanse til å si noe om det.

Han vil vel gi kona si noe å gjøre. Tror det er primært derfor hun er der. Ikke fordi hun har noe fornuftige å komme med.

Dr phil showet nå er minst like useriøst som ricki lake etc. Jeg har faktisk lest noen av bøkene hans. De er ganske ok og fornuftige. Og hvordan han var på Oprah show hvor han ble kjent. Og da showet hans først begynte. Mye mer seriøst og lærerikt. Nå har det bare sklidd totalt ut .Har sikkert noe med seertall å gjøre

Phil'ern er underholdende nok, mens kona er et stort gjesp...Har svært lite å tilføre annet enn å skryte av hvor riktig de har gjort ting med sønnene sine bestandig.. :-P

Gjest togli

Det eneste som feiler dem er nok at de er amerikanere? Prototypen på "the american dream" ;)

Det eneste som feiler dem er nok at de er amerikanere? Prototypen på "the american dream" ;)

Nå må du ikke forveksle "The American Dream" med "The American Nightmare". Vi nordmenn er ikke heller slik du kan få inntrykk av på TV... f.eks. Big Brother.

Kjenner mange hyggelige, avbalanserte og reflekterte amerikanere, men slike er jo dårlig stoff i sensasjonspregede media verden over.

;-)

mvh

Nå må du ikke forveksle "The American Dream" med "The American Nightmare". Vi nordmenn er ikke heller slik du kan få inntrykk av på TV... f.eks. Big Brother.

Kjenner mange hyggelige, avbalanserte og reflekterte amerikanere, men slike er jo dårlig stoff i sensasjonspregede media verden over.

;-)

mvh

Joda, jeg kjenner heldigvis normale amerikanere jeg også ;)

Hvis man skal generalisere litt (noe jeg stort sett ikke liker å gjøre;)), så er det allikevel visse ting som er typisk for amerikanere (og nordmenn) :)

Joda, jeg kjenner heldigvis normale amerikanere jeg også ;)

Hvis man skal generalisere litt (noe jeg stort sett ikke liker å gjøre;)), så er det allikevel visse ting som er typisk for amerikanere (og nordmenn) :)

Mine illusjoner om det typisk amerikanske gikk i tusen knas etter en tur over dammen der jeg besøkte både storbyer og landsbygda, nord og sør, øst og vest.

Nå krymper jeg meg som regel når man her på fjellhylla uttaler seg så skråsikkert om USA og amerikanere. Aller mest pinlig er norske TV-debatter om hvilken president de bør velge seg.

;-)

mvh

Annonse

Er det egentlig så pent å sitte her å dissikere et levende menneske og dele ut fjerndiagnoser basert på tabloidoppslag? Kanskje vi bør tenke oss litt om før vi gjør oss interessante på andres bekostning, selv om de er kjendiser?

mvh

Ja, beklager. Det var kanskje ikke riktig av meg å poste innlegget. Men siden det allerede var debattert og jeg leser en bok om personlighetsforstyrrelser, ble jeg bare så nysgjerrig. Men synes ikke synd på henne heller. Hun har jo alle muligheter til å bli frisk og rask igjen. Hun trenger isåfall ikke stå i ventetid på å få psykiater eller psykolog.

Mine illusjoner om det typisk amerikanske gikk i tusen knas etter en tur over dammen der jeg besøkte både storbyer og landsbygda, nord og sør, øst og vest.

Nå krymper jeg meg som regel når man her på fjellhylla uttaler seg så skråsikkert om USA og amerikanere. Aller mest pinlig er norske TV-debatter om hvilken president de bør velge seg.

;-)

mvh

Okei, jeg innser at det er lett å lage seg stereotypier ;)

På den annen side tror jeg aldri folk som f.eks. Bush hadde blitt valgt som president i Norge - og jeg tror også det hadde blitt masse være-moro-på-bekostning-av-fru Dr-Phil her i Norge. Er usikker på om amerikanere generelt synes hun er litt "for perfekt"?

Okei, jeg innser at det er lett å lage seg stereotypier ;)

På den annen side tror jeg aldri folk som f.eks. Bush hadde blitt valgt som president i Norge - og jeg tror også det hadde blitt masse være-moro-på-bekostning-av-fru Dr-Phil her i Norge. Er usikker på om amerikanere generelt synes hun er litt "for perfekt"?

Du kan vel finne alle mulige slags syn på dette der borte som her. Flere syn og større nyanser til og med etter som det er et større land og en langt mer sammensatt befolkning.

Jeg har ikke sett programmet du sikter til, men det høres ikke ut som jeg har gått glipp av særlig mye.

mvh

Phil'ern er underholdende nok, mens kona er et stort gjesp...Har svært lite å tilføre annet enn å skryte av hvor riktig de har gjort ting med sønnene sine bestandig.. :-P

Ja, hun skryter fælt. Og så virker hun så tilgjort og rar at hun får dronning Sonja til å framstå som et sjarmtroll i forhold. Men nå må jeg slutte før jeg tar av helt med kjendismobbinga...

Du kan vel finne alle mulige slags syn på dette der borte som her. Flere syn og større nyanser til og med etter som det er et større land og en langt mer sammensatt befolkning.

Jeg har ikke sett programmet du sikter til, men det høres ikke ut som jeg har gått glipp av særlig mye.

mvh

Dr.Phil er et meget interessant og lærerrikt program faktisk - i og med at han tar opp mellommenneskelige forhold og kommer med mange gode synspunkter på saker og ting. På den annen side er det endel vel oppførselen og meningene som sikkert ikke går helt hjem hos den jevnlige nordmann. Kona opptrer alltid perfekt og er liksom Dr.Phils statussymbol (slik jeg oppfatter det da ;)). Hun mener bl.a. at det er svært respektløst av ektemannen og sønnene å komme inn på kjøkkenet i bar overkropp etc. Folka som sitter som publikum klapper og virker helt enig i dette. Jeg hadde nok heller sittet med munnen på vid gap *hehe*

Dr.Phil er et meget interessant og lærerrikt program faktisk - i og med at han tar opp mellommenneskelige forhold og kommer med mange gode synspunkter på saker og ting. På den annen side er det endel vel oppførselen og meningene som sikkert ikke går helt hjem hos den jevnlige nordmann. Kona opptrer alltid perfekt og er liksom Dr.Phils statussymbol (slik jeg oppfatter det da ;)). Hun mener bl.a. at det er svært respektløst av ektemannen og sønnene å komme inn på kjøkkenet i bar overkropp etc. Folka som sitter som publikum klapper og virker helt enig i dette. Jeg hadde nok heller sittet med munnen på vid gap *hehe*

Tror fortsatt ikke jeg har gått glipp av særlig mye.

Ville sikkert bare irritert meg over at seriøse tema blir tatt opp i en så tabloid sammenheng. Den perfekte familie er vel heller ikke det mest tillitsvekkende for meg..

;-)

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...