Gjest kontrollfrik Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Hei! Jeg er en jente i 20-årene som lurer på hva jeg kan gjøre selv for å komme ut av litt dårlige vaner/forhold til mat og vekt. Tanken på mat og trening styrer mye av dagen min. Jeg presser meg til det maksimale i treningen og er veldig perfeksjonistisk som person, Har i lenge klart å snakke meg bort fra bekymrede venner som mener jeg har et problem(veldig flink til overbevisning), men innser kanskje at jeg har et problem. Bruker avføringstbl av og til, slanketbl og er redd for vektøkning. Er ikke særlig tynn nå, bmi: 17, men vil ned mye enda. Vil ikke til lege e.l og lurer som sagt på om det er noe lurt jeg kan gjøre for å snu tankene mine slik at jeg ikke får så mange fysiske belastninger som gjør at jeg må slutte og jobbe? Vil gjerne være frisk og rask, men samtidig tynn og flink... 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 ''Er ikke særlig tynn nå, bmi: 17, men vil ned mye enda.'' Ikke særlig tynn?! Med en bmi på 17 er du sannsynligvis syltynn! At du bruker slanketabletter og avføringstabletter er farlig for kroppen din, du ender opp med en totalt feilærnert kropp som slett ikke vil fungere i det hele tatt om du fortsetter slik. Du har et stort spiseproblem og du skal i alle fall ikke gå mer ned i vekt! Heller motsatt. 0 Siter
tjohei Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Du er desverre anorektisk. Du trenger help. Du ødlegger kropp og hjerne slik du holder på nå. 0 Siter
Gjest Signert Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Gå til legen. De er der for å hjelpe deg:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.