Gå til innhold

Fått brev fra skolen?

Anbefalte innlegg

Har en skolestarter nå, og vi venter hver dag på brev fra skolen med informasjon om gruppen han skal gå i og navn på lærere. Dette må vel være klart snart? Bør vi ikke snart få brev derfra? Gutten min er veldig spent på om han kommer i klassen til nabogutten. Har dere andre som er skolestartere fått et sånt brev enda?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282019-f%C3%A5tt-brev-fra-skolen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ringerikskringla

Vi bor i Bærum, og har ikke fått noe brev fra skolen. Jeg mener å huske at brevet kom ca. 1 uke før skolestart, men det var for 2 år siden.

jenta vår begynte i fjor men fikk ikke noe brev i posten om hvilken gruppe hun kom i eller hvilken lærer hun fikk.

nå var de jo på skolen 2 ganger i mai hvor de hilste på frøken.

hvem de kom i klase med fikk vi vite dagen hvor skolen startet

På førskoledagen i mai fikk snuppa møte læreren sin og alle de hun skal gå i klassen med. Har ikke dere hatt førskole, en eller to dager? Det er vel helt vanlig. Snuppa fikk også møte fadderen sin den dagen de hadde førskole. I dag fikk vi et brev i posten med info om første skoledag. Hvor og når vi skulle møte opp opg hvor lang den første skoledagen skulle være. Vi fikk vite at barna skulle ha med niste og at foreldrene kunne være tilstede så lenge de ønsket :-)

På førskoledagen i mai fikk snuppa møte læreren sin og alle de hun skal gå i klassen med. Har ikke dere hatt førskole, en eller to dager? Det er vel helt vanlig. Snuppa fikk også møte fadderen sin den dagen de hadde førskole. I dag fikk vi et brev i posten med info om første skoledag. Hvor og når vi skulle møte opp opg hvor lang den første skoledagen skulle være. Vi fikk vite at barna skulle ha med niste og at foreldrene kunne være tilstede så lenge de ønsket :-)

Jo, vi har vært på førskoledag, men da var ikke gruppene og lærerene klare. Derfor er vi veldig spente! Jeg går ut ifra at vi får en av de nærmeste dagene. Det hadde jo vært fint for guttungen hvis han fikk beskjed snart :)

Annonse

Vi fikk vite dette på førskoledagen i begynnelsen av juni. Fikk liste med navn, adresse og telefonnr til barna i gruppa. I tillegg fikk vi brev for et par uker siden om når SFO åpner og når første skoledag begynner.

Så bra å få beskjed så tidlig! På førskoledagen vi var på var ikke dette klart enda. Så vi får vente og se....

Vi bor i Bærum, og har ikke fått noe brev fra skolen. Jeg mener å huske at brevet kom ca. 1 uke før skolestart, men det var for 2 år siden.

Jeg synes det er lovlig seint å sende det en uke før skolestart! Det dreier seg om menger med forventninger her, og kanskje mange som gruer seg, og som kan bli beroliget dersom de kommer i gruppe sammen med en de kjenner.....!

Gjest Bærums jenta

Jeg synes det er lovlig seint å sende det en uke før skolestart! Det dreier seg om menger med forventninger her, og kanskje mange som gruer seg, og som kan bli beroliget dersom de kommer i gruppe sammen med en de kjenner.....!

Enig med deg, men det er lite jeg får gjort med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...