Gå til innhold

Deprimerende syn


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt tre timers luksus-bytur i dag - uten barn - og tuslet rundt i byen og gjort nødvendige og unødvendige innkjøp. Deilig!

MEN - for første gang på lang tid var jeg inni et prøverom der det var speil på flere vegger, slik at ryggen syntes. Huff! Nå kunne jeg virkelig se de kiloene som har seget på de siste månedene :-( Var jo så flink i vinter og gikk ned fra 67 kilo til i underkant av 65 (målet var 62), og nå ligger vekta på 67,5....

Så valkene på skrå nedover ryggen, og hvordan BH'en strammet :-( Fysj! Og jeg som egentlig har en ok og flott rygg!

Magen ser jeg jo stadig vekk, og jeg vet jo at den har blitt slaskete, men jeg trodde ikke det var så tydelig på ryggen....

Så nå skal jeg komme i form igjen. Heldigvis begynner Friskis og Svettis igjen snart, og da skal jeg nå trivselsvekta mi igjen!

Må bare vente til etter sommerfesten på lørdag :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sjøstjerna

Gleder meg også til treningen begynner igjen.

DA skal alt bli så mye bedre. DA har jeg tenkt å trene TO ganger pr uke.

Tror jeg. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøverom

Prøverom er deprimerende. Jeg innbiller meg at alle ser fete ut der uansett hvor tynne de er...

Nei, ikke alltid fet. Men alle blodårer ses, og alle hår ses. Og alle cellulIitter.. I say no more....

Rart at det blir kjøpt noe klær i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke alltid fet. Men alle blodårer ses, og alle hår ses. Og alle cellulIitter.. I say no more....

Rart at det blir kjøpt noe klær i det hele tatt.

Jeg la ikke merke til verken celulitter, hår eller blodårer. Bare valkene.

Og jeg er egentlig ikke tjukk. Bare litt blubbete for tiden, 3-4 kilo mer enn jeg vil ha ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke alltid fet. Men alle blodårer ses, og alle hår ses. Og alle cellulIitter.. I say no more....

Rart at det blir kjøpt noe klær i det hele tatt.

Hehe... det kan du si... Jeg foretrekker å prøve klærne hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...