Gå til innhold

Uten en tråd - ukas vekt


Lillemus

Anbefalte innlegg

*Tralalalaaaa*

Sist tirsdag: 60,2

I dag fredag: 59,3!

Ok da, jeg innser at mitt lille forsøk med mer fett og mindre sukker (som jeg startet med på mandag) + grovtelling av kalorier i forhold til dagsbehov ikke kan ha hatt så stor effekt alt nå, men nedgangen er der - tallene står på vekta! :o))))

*Plystrer fornøyd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1186138269' post='3651291]

Bra!

Det er rart - i helga var jeg småsur og smådeppa og syntes den megga jeg så i spilet var smellfeit og at det tøyt ut valker og fett på alle bauger og kanter!

I morrest var jeg blid som en lerke og syntes den dama jeg så i speilet i dag var bortimot veldreid og flott! *Hehe* Og en liten kilo utgjør ikke akkurat så mye synlig vekttap da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart - i helga var jeg småsur og smådeppa og syntes den megga jeg så i spilet var smellfeit og at det tøyt ut valker og fett på alle bauger og kanter!

I morrest var jeg blid som en lerke og syntes den dama jeg så i speilet i dag var bortimot veldreid og flott! *Hehe* Og en liten kilo utgjør ikke akkurat så mye synlig vekttap da....

Det meste sitter i hodet, vettu. Sikkert mer plass til hjernen nå, når 0,9 kilo er av - derfor er du blid og lystig - hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Forrige fredag: 66.1

I dag: 65,1 :o)

1 kg denne uka :o)

Ikke bestemt meg helt for målet. Nå som det går så bra tror jeg at jeg skal ned til 60, for så å stabilisere meg på 61-62 :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige fredag: 66.1

I dag: 65,1 :o)

1 kg denne uka :o)

Ikke bestemt meg helt for målet. Nå som det går så bra tror jeg at jeg skal ned til 60, for så å stabilisere meg på 61-62 :o)

Så flinke vi er! *High five*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

candyqueen_83

Så flinke vi er! *High five*

Ja jeg synes vi er kjempeflinke. Veldig mange som er flinke som følger denne tråden hver uke :o)

Jeg er bare så glad for at jeg har klart å ta meg sammen, og funnet en livsstil jeg kan klare å leve med :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Ja jeg synes vi er kjempeflinke. Veldig mange som er flinke som følger denne tråden hver uke :o)

Jeg er bare så glad for at jeg har klart å ta meg sammen, og funnet en livsstil jeg kan klare å leve med :o)

Ellers hadde det vært straka vegen til ei dundre på hundre- eller mer ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers hadde det vært straka vegen til ei dundre på hundre- eller mer ;O)

''Ellers hadde det vært straka vegen til ei dundre på hundre- eller mer ;O)''

Og tenk deg hvordan jeg hadde sett ut med 100 kilo da! Jeg som er bare 152 cm høy! Da hadde jeg bokstavelig talt trillet rundt her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

''Ellers hadde det vært straka vegen til ei dundre på hundre- eller mer ;O)''

Og tenk deg hvordan jeg hadde sett ut med 100 kilo da! Jeg som er bare 152 cm høy! Da hadde jeg bokstavelig talt trillet rundt her...

Haha! Tror ikke jeg hadde sett så mye bedre ut heller. Er 166.

Når jeg ser andre på tv, som veier 80-90-100 kg så syns jeg det aldri ser ut som om de veier så mye. Rart. Syns ikke de ser tykkere ut enn jeg gjorde da jeg veide 75 kg.

Men så er vel synet på seg selv litt annerledes enn på andre :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...