Gå til innhold

Jeg kom inn i de trange buksenen i dag!


fuji1365380447

Anbefalte innlegg

fuji1365380447

Jeg er i gang med et omfattende slankeprosjekt (har tatt av 9 kg så langt), og har ennå 8-9 kg igjen.

Men det er jo viktig med delmål også, og i dag er jeg så stolt av meg selv, og føler meg finere enn på lenge!

I går kveld gikk jeg systematisk gjennom klesskapet mitt, og ryddet vekk klær som har blitt for store. Og så tenkte jeg at jeg kunne jo prøve et par bukser som jeg liker godt, men som ikke har passet på neste tre år. Og jammen så fikk jeg dem ikke på!

*klapper meg selv på ryggen og strutter litt ekstra med stjerten i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bik Bok

Gratulerer, er det ikke deilig å føle seg "fresh" og fastere i kroppen? Stå på, du klarer de neste 8 kiloene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke en herlig følelse vel? :-) Jeg var på salg og kjøpte to skjørt størrelse 38 her nettopp.. Jeg har aldri i mitt voksne liv kommet oppi noe størrelse 38 før. Jeg formelig FLØY ut av prøverommet med tidenes største flir klistra på ansiktet! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...