Gå til innhold

7år og bæsje"uhell".....

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Min 7åring(snart8år) har et problem med at han bæsjer på seg 1-2ganger i uken.Men innimellom er det opphold på flere uker.Det er ikke hele toalettbesøket men nok til at hele trusa er med bæsj og det trengs storvask bak etterpå. Han har avføring på do hver dag. Har prøvd det meste av teknikker med å premiere han med klister, leker ol hvis han klarer å holde seg ren. Han har alltid en unskyldning som "viste ikke hvor doen var" "det kom så fort" "viste ikke at jeg måtte bæsje" ol.... Han virker ikke som han bryr seg særlig om det kommer i trusa og kan gå med dette leeeenge. Pleier somregel være at jeg må be han skifte pga lukt. Han har gjort dette i alle år men problemet er borte over lenger tid i perioder og jeg har trodd at det sluttet. men så begynner det igjen.... Hva kan eventuelt være galt? hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282194-7%C3%A5r-og-b%C3%A6sjeuhell/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...