Gå til innhold

2 ukers dep. igjen. hva gjør jeg? prøve litium?

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva kan jeg kan gjøre forå forhindre at de kommer. Gikk bra en stund, men så kom den, bare i løpet av noen timer var jeg helt knekt. Gjorde så vondt , måtte bare legge meg. Blir også veldig aggressiv.

Jeg har sluttet på lamictal, for den hjalp ikke nok. Jeg makter ikke ta så mye piller. Klarer ikke å svelge de i perioder.

Har fått diagnosen bipolar 1 rc , men jeg tror ikke den er riktig. Uansett så har jeg ikke manier eller hypomanier lenger, får bare disse to ukers depresjonene. ( som kan bli langvarige ) . Jeg trener MYE nå, siden jeg har sluttet på all meds så prøver jeg å holde meg oppe med det. Men ble skadet og måtte ta 10 dagers pause. Da den kom.

Går greit igjen nå, selv om den henger i litt fortsatt. Psykologen er tilbake til uka, og det skal bli godt.

Det ødelegger meg det at jeg får disse depresjonene, for jeg blir satt helt ute av spillet. Og nå har jeg bestemt meg for å søke deltidsjobb.

Har jo prøvd så mye, zoloft, aurorix, efexor, lamictal + ulike antipsykotika. Nå bruker jeg bare truxal for å sove .

har også dissosiativ lidelse.

Har sikkert nok grunner til å sitte på ræva resten av livet, men det akter jeg ikke!!

Har time til legen om ti dager el noe sånt.

Skal jeg spørre om litium?

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å leve uten meds, men jeg KAN ikke få disse depresjonene!

Føler meg ikke på topp til vanlig heller, men jeg kan fungere, trene, jobbe litt, prøve å leve så normalt som mulig.

Har så lyst på et normalt liv, det verker inni meg.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...