Gjest det lurer jeg på4y Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Hei:) Kan man bruke Fontex mot GAD istedet for Cipralex? Eller virker ikke FONTEX mot GAD 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Hvorfor ikke Efexor eller Buspar? 0 Siter
Gjest det lurer jeg på-e54 Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Hvorfor ikke Efexor eller Buspar? Takk for svar.Vet du om man legger på seg av Buspar? Det er nemlig derfor jeg vil bytte til Fontex. Har brukt efexor og la på meg noe ENORMT av det, cipralex la jeg og på meg mye av, selv om ikke så mye som på efexor. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Takk for svar.Vet du om man legger på seg av Buspar? Det er nemlig derfor jeg vil bytte til Fontex. Har brukt efexor og la på meg noe ENORMT av det, cipralex la jeg og på meg mye av, selv om ikke så mye som på efexor. Buspar legger man ikke på seg av, skjønt det er sikker noen på DOL som gjør det og. Buspar gir ofte kvalme, litt diarè hodepine, men dette går raskt over. Det er en bra medisin for GAD så sant du ikke kan bruke Efexor som pleier å være førstevalget. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Buspar legger man ikke på seg av, skjønt det er sikker noen på DOL som gjør det og. Buspar gir ofte kvalme, litt diarè hodepine, men dette går raskt over. Det er en bra medisin for GAD så sant du ikke kan bruke Efexor som pleier å være førstevalget. husker ikke i farten hva du skrev men Seroxat er også et medikament som er hyppig brukt for GAD. Ellers vil jeg anbefale deg kognitiv terapi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.