Gå til innhold

Kjøkkengardiner - hjelp til å finne stoff


Lillemus

Anbefalte innlegg

Hun snakker rett fra levra, og som regel bare humrer jeg av kommentarene hennes. Men av og til kan hun faktisk såre meg skikkelig.

Jeg kjøpte nye gardiner i stua og, helt lyse, litt tett stoff, med sånne knapper oppe. Da sa hun: "Oi, har du fått nye gardiner?" "Ja," svarte jeg, "var de ikke fine?"

Svigermor: "Hmmmm....Det er sikkert god kvalitet på dem!"

*LOL*

Hahaha, da hadde hun i det mnste vett på å prøve å se en positiv ting med dem. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    30

  • mariaflyfly

    8

  • Sofline

    5

  • jubalong70

    2

Mest aktive i denne tråden

Men inni vinduet eller utenpå karmen?

Jeg festet dem utenpå karmen, men de dekker ikke hele karmen i bredden (det syntes svigermor også var grusomt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hihi* Og tallerkenhylle i furu hengende ved siden av..

Jeg har tallerkenrekke i furu... Utskåret av en gammel onkel av meg, fikk den i konfimrasjonsgave og jeg hadde faktisk planer om kanskje å få hengt den opp. *Hmpf*

Den lar seg sikkert male i en farge som matcher gardinene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tallerkenrekke i furu... Utskåret av en gammel onkel av meg, fikk den i konfimrasjonsgave og jeg hadde faktisk planer om kanskje å få hengt den opp. *Hmpf*

Den lar seg sikkert male i en farge som matcher gardinene?

*uuups* ;)))))

Tja, maler du den i samme farge som veggen, så kan det kanskje gå an ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*uuups* ;)))))

Tja, maler du den i samme farge som veggen, så kan det kanskje gå an ;)

Nei, jeg vil ikke male den nesten hvit, da syns den jo ikke i det hele tatt. Vi får se. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje til og med rosemalt...? ;)

Haha, det blir bare verre og verre ;)

Men du..Lillemus _har_ tallerkenhylle i furu som hun har tenkt å henge opp..den er heldigvis ikke rosemalt!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg vil ikke male den nesten hvit, da syns den jo ikke i det hele tatt. Vi får se. :o)

Det er ditt kjøkken :)

Forresten..sånn mellom oss to..Jeg har furukjøkken!! *hysj*

Jeg drømmer om å skifte det ut eller evt male det *sukk*

Alle rom har også furutak *blir sprø* :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje til og med rosemalt...? ;)

Nå blir jeg fornærmet altså!

Tallerkenrekka mi er i furu med treskjæringer på, utskåret av en gammel onkel som jeg var veldig glad i og jeg fikk den i konfirmasjonsgave av ham. Så det så. *Snøft*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg festet dem utenpå karmen, men de dekker ikke hele karmen i bredden (det syntes svigermor også var grusomt).

Svigermødre (og mødre generelt) bør ikke ha uttalelsesrett i viktige saker som kjøkkengardiner og navn på barnebarn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ditt kjøkken :)

Forresten..sånn mellom oss to..Jeg har furukjøkken!! *hysj*

Jeg drømmer om å skifte det ut eller evt male det *sukk*

Alle rom har også furutak *blir sprø* :-(

Jeg er jaggu ikke sikker på hva slags treverk det er i kjøkkenet hos min kjære, men det er sikkert furu. Synes det er helt greit jeg. Oppe, der vi har holdt hus til nå, er det kun paneltak, men nede er det heldigvis hvite plater! Ikke at hvite plater er så pent, men når det er såpass mye panel ellers så er det deilig med lysere tak! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermødre (og mødre generelt) bør ikke ha uttalelsesrett i viktige saker som kjøkkengardiner og navn på barnebarn ;)

Sant nok!!!!

*slår knytteneven hardt i bordplata*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå blir jeg fornærmet altså!

Tallerkenrekka mi er i furu med treskjæringer på, utskåret av en gammel onkel som jeg var veldig glad i og jeg fikk den i konfirmasjonsgave av ham. Så det så. *Snøft*

Duh, ikke bli fornærma her nå, dah! ;) Hva er egentlig ei tallerkenrekke? Masse tretallerkner bare? Sånn treskjæring-greier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok!!!!

*slår knytteneven hardt i bordplata*

Jeg har vel fortalt hva moder'n sa da hun fikk vite navnet på datteren min? Meget skeptisk kom det:"Hva sier morfar til det da?" Som om han har noen slags vetorett?! Hvis hun var snurt fordi hun ikke ble oppkalt så har hun seg selv å takke, det var hun som nektet plent å la meg oppkalle jentungen etter henne!

Og bare for å ha sagt det - begge ungene mine har fiiine navn så! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jaggu ikke sikker på hva slags treverk det er i kjøkkenet hos min kjære, men det er sikkert furu. Synes det er helt greit jeg. Oppe, der vi har holdt hus til nå, er det kun paneltak, men nede er det heldigvis hvite plater! Ikke at hvite plater er så pent, men når det er såpass mye panel ellers så er det deilig med lysere tak! :o)

Jeg er en sånn som må ha lys, lys, lys. Blir deppa når fargene blir for mørke... Kjøkkenet vårt er ikke så aller verst, iallefall ikke nå, ettersom vi har skifta ut knottene med stålhåndtak. Problemet er at jeg synes det kan bli litt for mye med furukjøkken _og_ furupanel i taket...

Jeg lar meg lett påvirke av trender, men har samtidig min egen stil. Det er ikke helt stuerent å bli altfor påvirka av trender, men tanta mi trøster meg med at jeg bare er tilpasningsdyktig - så da lever jeg i den troen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ditt kjøkken :)

Forresten..sånn mellom oss to..Jeg har furukjøkken!! *hysj*

Jeg drømmer om å skifte det ut eller evt male det *sukk*

Alle rom har også furutak *blir sprø* :-(

Hahahaha! Her sitter du og ditcher Lillemus' furutalerkner, og så viser det seg at du er omgitt av furuhælvetet sjøl??? *Muahaha*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel fortalt hva moder'n sa da hun fikk vite navnet på datteren min? Meget skeptisk kom det:"Hva sier morfar til det da?" Som om han har noen slags vetorett?! Hvis hun var snurt fordi hun ikke ble oppkalt så har hun seg selv å takke, det var hun som nektet plent å la meg oppkalle jentungen etter henne!

Og bare for å ha sagt det - begge ungene mine har fiiine navn så! :o)

Ungene dine har fine navn:)

Når det ble bestemt at minstemor skulle hete Olivia, så var det igrunnen ingen av besteforeldrene som bifalt det..bortsett fra faren min. Han syntes Olivia var kjempefint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...