Gå til innhold

Kjøkkengardiner - hjelp til å finne stoff


Lillemus

Anbefalte innlegg

Malt furuspisebord er vel ikke så galt vel?

Hva slags knotter skal jeg ha da? Har liggende noen enkle runde stålknotter, ca 2-3 cm i diameter som ble til overs etter badet, tror jeg har nok til det framskapet.

Neida, spisebordet er ikke så ille egentlig, men jeg hater at det ikke er rette linjer på beina og oppe på stolene. Liker det best når det er stilrent. Mindre slitsomt for øynene da;)

Stål er uansett bedre enn furu, så kom an' :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    30

  • mariaflyfly

    8

  • Sofline

    5

  • jubalong70

    2

Mest aktive i denne tråden

Ja, det er egentlig veldig typisk pappa. Han kan buse ut med helt utrolige kommentarer der og da. Så tar han seg en tur ut - eller neste gang vi treffes - og da er alt fryd og gammen!

Da vi ventet nr 2, offentliggjorde vi det på hans 60 års dag (på Døvehytta, vet du :-) ) - og da hadde eldstemann malt et bilde til morfar, og jeg hadde skrevet bakpå: "Kjære morfar - Gratulerer med 60 års dagen - hilsen X (gutten vår) og en bitteliten bror eller søster som blir født til sommeren)

Jeg overrakte bildet, og ba min far om å lese teksten høyt for alle gjestene.... "Oi!" sa han og kremtet litt, før han leste det høyt.

Moro!!!!

Akkurat som faren min hadde kommet til å gjort det tror jeg..hehe.. De kamuflerer følelsene godt disse mannfoka ;)

Døvehytta på Nesodden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, spisebordet er ikke så ille egentlig, men jeg hater at det ikke er rette linjer på beina og oppe på stolene. Liker det best når det er stilrent. Mindre slitsomt for øynene da;)

Stål er uansett bedre enn furu, så kom an' :-)

''Neida, spisebordet er ikke så ille egentlig, men jeg hater at det ikke er rette linjer på beina og oppe på stolene. Liker det best når det er stilrent. Mindre slitsomt for øynene da;)''

Synes det er koselig med litt dreide borben og sånt jeg. :o)

''Stål er uansett bedre enn furu, så kom an' :-)''

Nei, usj! Sannelig bra det forskjell på oss. :o) Til treskap er det pent med porselensknotter synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke furu er så ille jeg og hva som er moderne og ikke bryr jeg meg egentlig fint lite om så lenge jeg liker det selv!

Både kjøkkenbord, stoler og slagbenk er i furu hos oss + vitrineskap og flere andre kjøpmannsdisker og skap av ulike slag. Vi liker det vi! :o) Det er mer all panelen på veggene jeg synes det kan bli vel mye av....

Jeg vil helst ikke bry meg om hva som er moderne eller ikke jeg heller, men jeg lar meg altså påvirke av reklamebrosjyrer etc. Synes det jeg ser er sååå fint og vil gjerne ha det samme selv, men kun fordi jeg synes det er fint, ikke fordi det nødvendigvis er moderne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Neida, spisebordet er ikke så ille egentlig, men jeg hater at det ikke er rette linjer på beina og oppe på stolene. Liker det best når det er stilrent. Mindre slitsomt for øynene da;)''

Synes det er koselig med litt dreide borben og sånt jeg. :o)

''Stål er uansett bedre enn furu, så kom an' :-)''

Nei, usj! Sannelig bra det forskjell på oss. :o) Til treskap er det pent med porselensknotter synes jeg.

Vi er visst litt forskjellige, ja, men jeg liker deg likevel *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er visst litt forskjellige, ja, men jeg liker deg likevel *hehe*

''Vi er visst litt forskjellige, ja, men jeg liker deg likevel *hehe*''

Jeg liker deg og, Togli! :o) Halve moroa er jo å diskutere om ting vi har forskjellig syn på! Hadde alle vært like hadde det gudbedre meg vært kjedelig du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil helst ikke bry meg om hva som er moderne eller ikke jeg heller, men jeg lar meg altså påvirke av reklamebrosjyrer etc. Synes det jeg ser er sååå fint og vil gjerne ha det samme selv, men kun fordi jeg synes det er fint, ikke fordi det nødvendigvis er moderne :)

*Hehe* Men sånn er jeg også - og mange, mange med oss vil jeg tro. :o) Det er vel derfor de lager alle disse flotte reklamebrosjyrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte lift-gardiner på KID, og hang dem opp her om dagen. Helt ensfarget, brune. Ble knalltøft!

Men svigermors kommentar var følgende:

"For noen heslige striesekker du har hengt opp!!! Synes du det der var fint????"

Godt jeg ikke tar henne så veldig høytidelig da..... :-D

Oi, for en kommentar! Jeg hadde noen lignende gardiner der jeg bodde før. Hit vi har flyttet passer de ikke inn på grunn av andre slags vinduer, så jeg leter etter nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei, sånne saker har ikke gemaler peiling på!!

Mannen min er oftest uenig med meg i slike interiørsaker, men har etterhvert kapitulert fordi han ser at det blir fint tilslutt likevel ;)

Det har samboeren min også innsett og han har meldt seg (nesten) helt ut av gardinletingen til den nye leiligheten vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Vi er visst litt forskjellige, ja, men jeg liker deg likevel *hehe*''

Jeg liker deg og, Togli! :o) Halve moroa er jo å diskutere om ting vi har forskjellig syn på! Hadde alle vært like hadde det gudbedre meg vært kjedelig du...

Sant nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har samboeren min også innsett og han har meldt seg (nesten) helt ut av gardinletingen til den nye leiligheten vår.

Klok mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat som faren min hadde kommet til å gjort det tror jeg..hehe.. De kamuflerer følelsene godt disse mannfoka ;)

Døvehytta på Nesodden?

Nei, her i Kristiansand - på Dvergsnestangen. Hadde ikke du vært der?

Det var der de hadde vibratorer som måtte leveres inn ved avreise, husker du ikke det?

*fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, her i Kristiansand - på Dvergsnestangen. Hadde ikke du vært der?

Det var der de hadde vibratorer som måtte leveres inn ved avreise, husker du ikke det?

*fnis*

Aha, nå husker jeg det ;)

Nei, har ikke vært på døvehytta i Kristiansand. Hadde planer om å dra innom der for overnatting i sommer, men det var desverre fullt der :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok ;)

Liftgardiner ble ikke aktuelt, og ettersom det tross alt er _hans_ hus så må jeg vel bare føye meg. :o)

Får ta et par runder og se etter stoff i løpet av uka, ikke snakk om at jeg tar sjansen på å sende ham ut for å kjøpe noe alene! Skjønt vi var helt enige om at de gardinene der vi var ute og spiste middag i går var kjempefine og at vi kunne tenke oss slike. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liftgardiner ble ikke aktuelt, og ettersom det tross alt er _hans_ hus så må jeg vel bare føye meg. :o)

Får ta et par runder og se etter stoff i løpet av uka, ikke snakk om at jeg tar sjansen på å sende ham ut for å kjøpe noe alene! Skjønt vi var helt enige om at de gardinene der vi var ute og spiste middag i går var kjempefine og at vi kunne tenke oss slike. :o)

Stabukk du har ;)

Uansett viktigst at dere begge er fornøyde :)

*mumle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...