Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det vil jeg ikke tro. Barnehagen får ikke dekket opp de kostnadene på noen annen måte, og er nok ikke interesserte i å tape de pengene.

Vil tro det hadde vært anderledes hvis det dreide seg om et halvt år el.l.

Men det skader jo ikke å snakke med barnehagen. Kanskje det er ordninger jeg ikke kjenner til :)

Det er vel en grense for hvor kort tid det er før du får refundert noe. Da poden min ble operert var han borte fra bhg i over en mnd og vi slapp å betale for denne mnd. Kontakt barnehgen og spør og dere må helt sikkert også ha erklæring fra lege el.l.

Gjest allsang

I oslo kommune er reglene slik:

Det gis forholdsmessig fratrekk i oppholdsbetalingen

a) ved barns sykefravær på 4 sammenhengende uker eller mer. Sykefraværet må være dokumentert ved legeattest,

B) fra 2. dag ved streiker eller uforskyldt avbrudd fra kommunens side (force majeure).

Barnet må altså være borte i minst fire uker for at du skal slippe å betale - du får ikke betalingsfri for bare to uker...

Bor du i en annen kommune, kan jo reglene være annerledes - sjekk med kommunen :-)

Annonse

Nei, det kan jeg aldri tro at du kan.... Det eneste måtte jo være om to barn som vanligvis hadde 50% plass ønsket å øke plassene sine akkurat de to ukene, slik at barnehagen fikk fylt opp plassene (og innbetalingen sin ).

Nå har jeg snakket med styrer og hun mente at det kunne la seg ordne. :o)

Takk for svar alle sammen .

Mange hilsener i fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...