Gå til innhold

Ipod til 2-åring

Anbefalte innlegg

Gjest Musikk-glade

Min lille søte er veldig glad i musikk. Og ikke så veldig glad i å sitte i vogna lenge av gangen hvis vi må gå langt. Kan ikke la han gå selv, for da kommer vi aldri frem, han går et stykke selv når vi ikke har dårlig tid da. Men nå har jeg funnet en perfekt loøsning mot masing og sipping fra vogna når vi er på langtur, la gutten høre på musikk mens vi går! :) Ikke høyt så klart, han hører fortsatt hva jeg sier til han. han stokoser seg, synger og digger og er ikke kranglete og sutrete, som han kan bli hvis han mener han har sitti lenge nok. Men tror du folk glaner eller??? :) Er gansek komisk, folk ugleglor på meg som jeg er verdens verste mor, hihi.. Men hvorfor ikke la han høre på musikk lavt når han liker det og jeg slipper bråk og hyling? Hadde du tenkt at jeg er gal hvis du hadde sett oss på tur? :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282596-ipod-til-2-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette spørsmålet ble besvart av en barnelege på Rachel Ray show i går. Der sa legen at barn burde følge 60-regelen om de skulle høre på Ipod; 60 minutter på 60% styrke (volum) pr dag. I tilllegg burde man bare gi dem slike høretelefoner som går utenpå ørene (De store "gammeldagse") for å unngå å skade hørselen på barna.

Gjest Musikk-glade

Dette spørsmålet ble besvart av en barnelege på Rachel Ray show i går. Der sa legen at barn burde følge 60-regelen om de skulle høre på Ipod; 60 minutter på 60% styrke (volum) pr dag. I tilllegg burde man bare gi dem slike høretelefoner som går utenpå ørene (De store "gammeldagse") for å unngå å skade hørselen på barna.

Han hører på musikken i kanskje 30 minutter max, har på halve lydstyrken, og har koss høretelefoner med bøyle over hodet. :) Jøss, visste ikke at eksperter hadde uttalt seg om dette. Men de fleste skjønner vel at høy lyd og høytalere inni ørene på små barn ikke er bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...