Gå til innhold

Dagens samtale rundt middagsbordet.

Anbefalte innlegg

Vi hadde spagetti med smårett-bacon til middag i dag, minstemor og meg. (De andre er bortreist)

Skravla på minsta gikk som vanlig i raskt tempo og jeg vil gjerne dele dagens lille samtale med dere:)

Den gikk omtrent slik:

-Mmmm, bacon er bare sååå godt asså.- Du må lære deg å synes at bacon er godt asså mamma.-Skjønner du det? - Ja, jeg skjønner det, men jeg synes jo det er godt.- Ja, men du må lære deg å synes at det er kjempegodt!- Ja, men jeg synes at det er kjempegodt.- (Hun står nå oppreist og spiser bacon rett fra stekepanna)- Ja, men du må lære deg å -ELSKE- det, skjønner du!

- Fordi da du var liten baby kunne du ingenting.- Du kunne ikke gå, du kunne ikke snakke, du kunne ikke bokstaver og etterhvert når du ble større lærte du det og nå må du lære deg å elske bacon, for det er bare såååå KJEMPEGODT. Skjønner du?

-Ja, jeg skjønner det:o)

Det er bra at noen setter pris på middagen min:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282613-dagens-samtale-rundt-middagsbordet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...