Gjest togli Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 He he, ja, det svisjes og svosjes mye hos gutta, men det er fordi de har mer action-preget rollelek, som f eks at de flyr rundt og fekter med tresverd eller 'lasersverd' og slik. Men det kan være litt flaut å bli tatt på fersken hvis man svisjer _alene_, noe jeg så på en av kompisene hans en dag! ;-) Jeg var på vei bortover en sti omgitt av høyt buskas, da jeg hørte umiskjennelige svisje-lyder i det fjerne. Det viste seg å være en kompis som kom mot meg - helt i sine egne tanker og tydeligvis tenkte på noe Star Wars-greier eller slikt. Jeg hilste på han, og da han så meg ble han tydelig flau, mumlet et lynkjapt "hei" og fortet seg videre som best han kunne med henda i bukselommene! ;-) (Denne hilsemåten er veldig ulikt han *he he*) Hehe, mannfolk er rare altså *skjønner seg ikke på mannfolk* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/282639-andre-dialekter-ved-rollelek/page/4/#findComment-2275418 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.