Gå til innhold

Andre dialekter ved rollelek?

Anbefalte innlegg

He he, ja, det svisjes og svosjes mye hos gutta, men det er fordi de har mer action-preget rollelek, som f eks at de flyr rundt og fekter med tresverd eller 'lasersverd' og slik. Men det kan være litt flaut å bli tatt på fersken hvis man svisjer _alene_, noe jeg så på en av kompisene hans en dag! ;-)

Jeg var på vei bortover en sti omgitt av høyt buskas, da jeg hørte umiskjennelige svisje-lyder i det fjerne. Det viste seg å være en kompis som kom mot meg - helt i sine egne tanker og tydeligvis tenkte på noe Star Wars-greier eller slikt. Jeg hilste på han, og da han så meg ble han tydelig flau, mumlet et lynkjapt "hei" og fortet seg videre som best han kunne med henda i bukselommene! ;-) (Denne hilsemåten er veldig ulikt han *he he*)

Hehe, mannfolk er rare altså :)

*skjønner seg ikke på mannfolk*

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

3

• PieLill

3

• Spirello

2

• Gumman

2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...